Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brug af blog på "firmaside"?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Er lidt på stand-by ift. min hjemmeside/hobbyfirma.

Er sygemeldt et par måneder endnu og tager ingen jobs ind, men skriver jævnligt i min blog.

Men hvordan bruger jeg denne bedst muligt??

Jeg bruger den ligenu til at vise, vores projekter herhjemme, hvad man for få penge kan gøre selv, men er det vejen frem?

Skal jeg lukke hele siden ned, eftersom jeg ikke er i stand til at tage jobs ind, eller er det ok som jeg gør at skrive at jeg ikke tager jobs ind ligenu men folk er velkomne til at skrive til mig med spørgsmål osv. gratis?

http://soederberg-indretning.dk

Takker......

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 16:29

Umiddelbart vil jeg sige det er fint, at holde den kørende.... Som jeg forstår det har du jo mulighed for at bygge på dit brand via din blog.....og dét er altså guld værd, når du engang kommer på benene igen og kan tage imod betalte jobs :)

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Hellerup
Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 188
Fra  Eva Gøttrup Skrevet kl. 22:43

Jeg synes også det lyder som en god idé at blogge, selvom du ikke kan tage arbejde ind. Netværksarbejde er jo en langsigtet strategi, så det er en god idé at bygge op, så der måske er nogle potentielle kunder, eller kontakter du kan trække på, når du er tilbage på arbejde

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)