Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du styr på din Search Reputation?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er desværre ikke muligt for mig, at bringe eksempler på hvordan Reputation Management sager har været håndteret. Det ville være direkte undergravende for formålet med den type kampagner.

Men der er sådan set ikke noget specielt ved den type websites jeg taler om. Det er helt almindelige websites optimeret til de aktuelle keywords. Der er ikke så meget magi og trylleri i det. Det er "bare" godt gammeldags (SEO-) håndværk.

Udfordringerne ved Reputation Management ligger først og fremmest i analyser og strategi - at finde lige præcis de metoder, der vil virke bedst i hvert enkelt tilfælde, have et stor nok arsenal af teknikker som du kender til, og så i sidste ende at kunne udføre det hele med tilstrækkelig høj præcision og styrke.

Fra København
Tilmeldt 21. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 23:52

Mikkel deMib Svendsen:
Det er desværre ikke muligt for mig, at bringe eksempler på hvordan Reputation Management sager har været håndteret. Det ville være direkte undergravende for formålet med den type kampagner.

Er det ikke lidt i tråd med det du skriver om i din bog vedr. "Tail Gating" ?

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 23:54

Jo, Tail Gating indgår, som det også fremgår af mit blogindlæg, ofte som et element i Search Reputation strategier i forhold til at beskytte sig mod bl.a. fremtidige "angreb".

Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 16:40

Mikkel deMib Svendsen:

Det kan jeg naturligvis godt følge dig i.

Mikkel deMib Svendsen:
Men der er sådan set ikke noget specielt ved den type websites jeg taler om. Det er helt almindelige websites optimeret til de aktuelle keywords.

Når du skriver "alm websites der er optimeret". Er det så fx blot en simpel blog med eget domæne der optimeres i forhold til ens brand keywords?

Mikkel deMib Svendsen:
Udfordringerne ved Reputation Management ligger først og fremmest i analyser og strategi

Det virker indlysende men det er nu meget rart at få på plads. Tak for din uddybning :-)

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 21:06

Chrisss2010:
Når du skriver "alm websites der er optimeret". Er det så fx blot en simpel blog med eget domæne der optimeres i forhold til ens brand keywords?

Ja, det kan det godt være - men det kan også bare være nogle simple HTML-sider, et andet CMS eller noget helt femte. Det er principielt ikke så afgørende - bare det er et format, der kan konkurere på lige dit (keyword-) marked.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)