Vil godt høre din seriøse mening om hvor meget en Vagtside www.vagtvikarbureauet.dk er værd. Den ligger på side 1 i Google på søgeordet - 'vagt' - som er det vigtigst ord i den branche og har ca. 200 besøg hver måned. Den giver 1 til 2 ordre hver måned, enten faste kunder eller midlertige vagt opgaver.
Ja den er også nummer 3 her men det gjorde den ikke her til morgen, Jeg har selv været i branchen i 20 år, så jeg kender branchen. Håbede nogle af jer viste hvad sådan en hjemmeside var værd, men det kan jo være der kommer flere input.
Jeg er helt enig i, at det afhænger først og fremmest af, hvad siden kan generere og har genereret af indkomster. Placeringen på Google og andre søgemaskiner er kun en parameter til at fortælle, at den ses af flere end den, som liger på side 20 eller derover.
Der er ikke tale om uvilje med at angive en pris, men grundlaget med 1-2 salg om måned på basis af ca. 200 besøg giver ikke meget at beregne på, særligt under hensyntagen til at der findes sider, som har det samme besøgstal i timen og med større salg.