Desværre tror jeg ikke det er helt så nemt! For det første bliver det meget svært at få et amerikansk statsborgerskab med den gæld i bagagen ligesom det absolut ikke er sikkert, at gælden forsvinder på denne måde, tværtimod. For det andet skal man også kunne dokumentere en formue og indkomst, som gør en i stand til at kunne varetage sine egne forhold. Så det tror jeg ikke er nogen løsning. Hilsen Tonny |
Hej.
Hold da op hvor kom der lige nogle svar mens jeg var væk.
Tak for alle de gode og hjælpelige svar.
Jeg vil gerne pointerer (som nogle af jer også har gjort) at jeg ikke på NOGEN måde er ude på at stikke af, men bare prøve noget andet i mit liv. Jeg ønsker da helt klar at jeg kunne betale alt tilbage og slippe for alt det her med at søge gældssanering ect, men at kunne smide noget hver måned til alle kreditorene for at afbetale 2.8 mill er meget svært, når man har familie med 2 børn.
Så hvis jeg vandt i lotto i morgen var det første jeg gjorde at betale alle pengene til dem der har nogle tilgode, og så kunne jeg se om der var noget til mig bagefter.. Hellere alt til dem, og intet til mig og så komme ud af det skidt.
Rejsen til NZ vil være for at komme ned og arbejde. Måske at jeg kan tjene mere end i DK, men det er nu ikke planen. Bare at prøve noget inden at ungerne skal starte i skole, og så komme hjem og få styr på tingene. Og når nu at rejsen er betalt... Hvorfår så ikke prøve det!!!
Igen tak for alle de gode svar.
Med håb om en fantastisk dag
MSB
Bliv gratis medlem