Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ildsjæl med koncept søger ildsjæl

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 25. Jan 09
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Amino brugerSmile

Jeg har gået med en idé et stykke tid, som jeg er igang med at realiserer. Ideen omhandler, nethandel samt en måde at give disse PR. Jeg har ikke set dette koncept nogen steder før. Som et plus, giver det nye iværksætter mulighed for at få en webshop, på en hurtig billig måde ( Dette er kun et bi produkt til selve idéen, men et super cool et).

Jeg har dog brug for en der kan hjælpe mig videre, derfor søger jeg en der kan programmere PHP, sql og css.
Jeg kan selv en del af dem alle, men mangler en der kan tage over, hvor mine talenter ikke rækker, samt en til at spare med, da to par øjne er bedre en et par.

Jeg har dog ikke mange penge, så der er derfor jeg søger en der synes dette kunne være spænde, hvor det ikke er lønnen der skal være i fokus. Jeg har dog en masse andre ting, at byde på som kan kompenserer for dette!!

Jeg har dog et krav, det er du er villig til, at underskrive en fortrolighedsaftale. Så får du selvfølgelig det fulde overblik.

Du skal skrive hvem du er, hvad du kan byde på og hvor du kommer fra til min mail:  nikolaj.sorensen@yahoo.dk

Jeg ser meget frem til, at høre om der er en ildsjæl som jeg, der synes dette er en mulighed for, at få testet konceptet. Samt det at drive en virksomhed, har dog erferinger med den side.

Med venlig hilsen

Nikolaj Sørensen

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)