Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

iToys.dk - Tilbehør til iPhone og iPad m.m. | Adwords CPC

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Joseph

Du vil helt sikkert rende ind i mange varemærke søgeord som du ikke kan bruge i din markedsføring. Du kan prøve at ansøge om det muligt at bruge dem - men de store virksomheder er meget ømme om deres varemærker. Bemærk du de fleste gange godt kan bruge selve søgeordet, men ikke benytte det i selve annonceteksten.

Hvis man kommer i en situation hvor alle varemærker er registret og man ikke kan få lov at bruge søgeordene, så der ikke andet for at være rigtig skarp på alle andre søgeord. Jeg lavede markedsføring for Notebookonline hvor jeg fandt en masse to og tre ords kombinationer der giver nogle rigtig gode resultater. Så fokusere meget på dem, det helt sikkert her guldet det ligger.

Husk også at få sat konverteringskoden op på Adwords, hvis dette ikke er gjort. Super med Analytics, forstår man at bruge de to redskaber - har man langt højere sandsynlighed for at få gode resultater med sin markedsføring.

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)