Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fødeslsdags tilbud

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Fredericia
Tilmeldt 12. Nov 07
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Da jeg i maj måned 2008 oprettede Sanddal Service, som er et vinduespudser/rengøringsselskab, havde jeg ikke det store kendskab til at drive virksomhed men håbede virklig at det skulle lykkes.

Derfor er jeg også temmelig stolt her to år efter, virksomheden eksisterrer stadigvæk og vi tjener penge , dog ikke store, men hvor er det da fedt at se sit projekt lykkedes.

I 2009  investerede i et vaskeanlæg så vi nu fik mulighed for at vaske vinduer i op til 15 meters højde uden brug at lifte.

Vi bruger udenlukkende miljøvenlige rengøringsmidler.

Amino tilbud

Vi vil gerne fejre vores fødselsdag med et godt Amino tilbud.

Erhverv: Vi tilbyder rengøring og vinduespolering af forretningen, kontoret mm.

Bestiller du et tilbud fra os i Maj måned giver vi 25 % rabat på den samlede regning i de første 3 måneder, det kan jo ikke skade med et godt tilbud (gælder kun trekantsområdet og vest fyn)

Privat: Til private kan vi tilbyde vinduespolering, både indvendig og udvendig, her klarer vi det hele fra stige helt op til 2. sal (gælder Fredericia, Middelfart, Nørre åby og Ejby)

Her tilbyder vi som altid det første besøg gratis

Kontakt os her

30288288 eller Email

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 11:00

Hej Jacob

Tillykke med det ! :-)

Jeg synes selv det er en svær branche for tiden, i hvert fald her i KBH. Konkurrencen har aldrig været hårdere i de 10 år jeg har lavet rengøring og ejendomsservice.

Jeg tror markedet er blevet oversvømmet af lykkeriddere. Som du nok har fundet af, er det ikke helt så nemt at starte et rengøringsfirma som folk tror. Jeg havde håbet på et stort gennembrud af kunder allerede i år , men det må så komme til næste år.

Så derfor tillykke med dine kunder :-)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Fredericia
Tilmeldt 12. Nov 07
Skrevet kl. 11:14

Tak Jimi

Nej det har ikke været nemt at slå igennem, det har også kostet nogle dyre erfaringer men sådan er det vel inden for de fleste brancer.

Og held og lykke til dig også

Fra Fredericia
Tilmeldt 12. Nov 07
Skrevet kl. 21:06

Skulle der være andre derude der er interesseret?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)