Da jeg i maj måned 2008 oprettede Sanddal Service, som er et vinduespudser/rengøringsselskab, havde jeg ikke det store kendskab til at drive virksomhed men håbede virklig at det skulle lykkes. Derfor er jeg også temmelig stolt her to år efter, virksomheden eksisterrer stadigvæk og vi tjener penge , dog ikke store, men hvor er det da fedt at se sit projekt lykkedes. I 2009 investerede i et vaskeanlæg så vi nu fik mulighed for at vaske vinduer i op til 15 meters højde uden brug at lifte. Vi bruger udenlukkende miljøvenlige rengøringsmidler. Amino tilbudVi vil gerne fejre vores fødselsdag med et godt Amino tilbud. Erhverv: Vi tilbyder rengøring og vinduespolering af forretningen, kontoret mm. Bestiller du et tilbud fra os i Maj måned giver vi 25 % rabat på den samlede regning i de første 3 måneder, det kan jo ikke skade med et godt tilbud (gælder kun trekantsområdet og vest fyn) Privat: Til private kan vi tilbyde vinduespolering, både indvendig og udvendig, her klarer vi det hele fra stige helt op til 2. sal (gælder Fredericia, Middelfart, Nørre åby og Ejby) Her tilbyder vi som altid det første besøg gratis Kontakt os her 30288288 eller Email
|
Hej Jacob
Tillykke med det ! :-)
Jeg synes selv det er en svær branche for tiden, i hvert fald her i KBH. Konkurrencen har aldrig været hårdere i de 10 år jeg har lavet rengøring og ejendomsservice.
Jeg tror markedet er blevet oversvømmet af lykkeriddere. Som du nok har fundet af, er det ikke helt så nemt at starte et rengøringsfirma som folk tror. Jeg havde håbet på et stort gennembrud af kunder allerede i år , men det må så komme til næste år.
Så derfor tillykke med dine kunder :-)