|
Du ligger ikke tilfældigvis inde med nogle "label-ark" i A4-format (du ved...et A4-ark inddelt i mindre labels i adresse-label-størrelse)? Jeg har ledt efter dem, men kan ikke finde dem....
|
Du ligger ikke tilfældigvis inde med nogle "label-ark" i A4-format (du ved...et A4-ark inddelt i mindre labels i adresse-label-størrelse)? Jeg har ledt efter dem, men kan ikke finde dem.... |
Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)
Vil du være med?
Prøv at se på disse http://www.avery.dk/dk1/main.jsp?action=product.Hierarchy&bct=4&bcn=QuickPEEL+Laser+etiketter&node=10000&display=A
|
Duh.... Det er lige præcist sådan nogle jeg går og mangler! Mange tak - kunne heller ikke forstå de ikke var til at opstøve længere. Har seriøst brugt flere timer på at lede efter dem - både på og uden for nettet. Men kan se at der jeg, i min brandert, gik galt i byen, var ved at søge på "labels" istedet for "etiketter". Jeg takker ydmygt og bøjer mit hoved i skam over mine manglende evner til at finde noget så simpelt som dette :) |
Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)
Vil du være med?
Har du stadig de labels eller er den solgt...?
Kim |
Hej Kim. Jeg har stadig en kasse stående, du er velkommen til at sende mig en e-mail: info@batech.dk
Med venlig hilsen |