Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Moms regnskab - Et par spørgsmål?

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

En sidste kommentar fra mig, så lukker og slukker jeg for min del af tråden. Det jeg forsøgte at sige med lidt mindre hovne ord var:

Hvis en virksomhed får en afgørelse, på et område som er så forholdsvist sort og hvidt som det vi taler om her, så er det simpelthen fordi den pågældendes repræsentant er en amatør.

Det er det, der ligger i, at jeg aldrig har fået andet end en grundig sagsbehandling. Altså at jeg ikke er blevet spist af med en utilstrækkelig begrundelse på noget så simpelt som momsfradrag for udgifter afholdt inden en påtænkt momsregistrering.

Det skal en, der tager penge for sin tid, kunne klare med et telefonopkald = give som service.

Javel - der er masser af ikke sort-hvide områder i momslovgivningen, men der skal vi altså op på et lidt (sagt på jysk) højere fagligt og praktisk niveau. Og det var jo ikke det denne tråd handler om.

Vh og slut fra mig
Lars

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars

Så lad også mig slutte med et par velvalgte ord.

Nu er det en ting at lire en lov og en vejledning, medens det er en anden og påtvinge en kunde en regning for assistance, som langt overstiger substansen af det beløb, som det i givet fald handler om.

Ydermere bestemmer man jo ikke altid, hvem man får kontakt med hos SKAT i en given situation.

Så amatør eller ej, så må den bemærkning nok stå for egen regning.

Så skulle det vist være overstået.

Hilsen

Tonny

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)