Da jeg var til møde i bankem om kredit som jeg ikke fik, lavede vi også om på kontoerne så de er under firmanavn o.l.
og bum. vi skulle jo også have vores netbank. den blev bestilt.
Jeg logger på nu, da jeg lige har modtaget koden og der er ingen konto, både på min private og min firma (Den var på privaten før)
Hvor er mine penge. og kan jeg stille et krav overfor banken for at betale alle de gebyr jeg får for ikke at betale til tiden og de 25 kr jeg betaler ved kassen når jeg betaler reginger ??
det er jo lige det, nej de havde faktisk det der 24/7 men gutten der inde var en stor idiot, han sagde at han ikke må oplyse noget over tlf. og han gad ikke en gang tale med dig, så det er spildte penge fra bankens side af.. at de ansætter folk i weekenden, uden de er til noget nytte.. :D
Men så skal jeg jo ned til dem på mandag og nægte gebyr , det har jeg vel ret til?`
det er jo lige det, nej de havde faktisk det der 24/7 men gutten der inde var en stor idiot, han sagde at han ikke må oplyse noget over tlf. og han gad ikke en gang tale med dig, så det er spildte penge fra bankens side af.. at de ansætter folk i weekenden, uden de er til noget nytte.. :D
Men så skal jeg jo ned til dem på mandag og nægte gebyr , det har jeg vel ret til?`
Hilsner !
24/7 er for privatkunder, troede du havde fået lavet firmakonto.