Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor kommer google kun til forsiden?

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er lidt presset. Synes jeg har lavet et site ganske søgemaksine venligt, men google kommer ikke til andet énd forsiden. Eller den side der bliver linket til fra andre steder. Jeg har haft et par andre til at kigge på det, men de siger også bare at siden skal have tid, men kunden begynder at blive lidt utålmodig.

 

Siden det handler om er denne: Spansk Vin

 

Jeg sætte en flaske god spansk vin på højkant til den der finder grunden.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Det har jeg også tit prøvet, men før eller siden kommer resten af siderne med. deMib eller andre eksperter på området kan sikkert sagtens forklare hvorfor det er sådan.

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Fra Padborg, Sønderjylland
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 702
Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har ikke et svar til dig, men vil bare lige fortælle at jeg lige har været i Barcelona og og i den forbindelse været på besøg hos en af leverandørerne til hjemmesiden. "Codorniu", som er en af de største vin producenter i Spanien af Cava. Det var Raventos, som også beskrives på siden, der startede dette -og det smager skønt, så jeg ville bare lige anbefale deres vin og cava

 

Held og lykke med søgningerne - vinen er der ihvertfald ikke noget i vejen med.

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :
http://www.google.dk/search?sourceid=navclient-ff&ie=UTF-8&rls=GGGL,GGGL:2006-42,GGGL:da&q=site%3Awww.spanskevine.dk

Har du overvejet en 301 Redirect af de gamle sider, til de tilsvarende nye sider? Og så kan du jo anbefale ham at bruge nogle penge på lidt linkbuilding mens han venter, så har han da noget at give sig til.

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Super ide med redirects. Det er hermed gjort.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Tilmeldt 13. Sep 05
Indlæg ialt: 130
Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Et sitemap kunne nok os hjælpe lidt.
+ hvis siden ikke er tilføjet her kunne det måske os hjælpe http://dmoz.org/add.html

// Thor

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 23-11-2006 12:36:03
Forfatter: Thor B. N.

Et sitemap kunne nok os hjælpe lidt.
+ hvis siden ikke er tilføjet her kunne det måske os hjælpe http://dmoz.org/add.html


Sitemap vil jeg godt tilslutte mig, selvom det påståes at et sådan ikke hjælper :)
DMOZ tror jeg ikke du får noget ud af før om 1 år. De er altid sløve, og pt. er der intern systemnedbrud, så selv hvis de dovne folk (red. Admins) vil acceptere din side så kan de ikke.
Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Kristian

Nydelig site.

Jeg kan godt forstå, at din kunde er utålmodig.

 

Selv om det er en dynamisk website, så kan jeg ikke se, at Google skulle have problemer med at trawle sig igennem den.... men det kan jo godt tage tid.


Jeg ville anbefale et sitemap, hvis du skal gøre noget effektivt.

 

Ellers kan du også arbejde på at få flere indkomne links med høj PR.

 

Mvh,

Christian

Fra Svaneke
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 69
Fra  Skøde Centret Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg ved ikke hvor længe siden det er at du lavede sitet. Selve domænet er ca. 4 år gammelt, så det er ikke der problemet er.

Jeg tror nu heller ikke et sitemap er det som giver et gennembrud her. Der er masser af links på siden, og måske er det der et af problemerne kan være. For mange links på hver side og for lidt tekst på mange af siderne. Selvom det er interne links, kan det medvirke til at Google ikke finder den så relevant når mange af siderne overvejende består af links.

Man kan også se det ved denne søgning. Allerede efter få resultater ligger siderne i det supplerende index. Det er et tegn på at Google ikke vægter siden ret højt, fx fordi at siderne mangler tekstindhold. Google er blevet ret barsk overfor katalog sider generelt. Det skyldes, at der har været kreeret en masse crap kataloger med henblik på adsense gennem de sidste par år.

Vejen ud er at lave mere tekst på de sider som mangler dette, samt at skaffe en hulens masse links. Men det er jo ikke en nem opgave.



Skøde Centret: Køberrådgivning, skødeskrivning og tinglysning ved boligkøb til faste lave priser.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 24-11-2006 08:44:58
Forfatter: WebAssistance
Jeg ville anbefale et sitemap, hvis du skal gøre noget effektivt.


Ellers kan du også arbejde på at få flere indkomne links med høj PR.



Kom nu Christian, når du skriver artikler om søgemaskineoptimering, må du kunne komme med noget nyt til debatten. Ovenstående er nævnt :)

Dato: 24-11-2006 09:52:12
Forfatter: Dennis Thyme-Duvald
Jeg ved ikke hvor længe siden det er at du lavede sitet. Selve domænet er ca. 4 år gammelt, så det er ikke der problemet er.



Især ikke, når Google jvf. vores to kapaciteter på området (deMib og
Marcel) ikke er i stand til at finde alder og registreringsoplysninger
på danske domæner :)



Dato: 24-11-2006 09:52:12
Forfatter: Dennis Thyme-Duvald
Man kan også se det ved denne søgning.
Allerede efter få resultater ligger siderne i det supplerende index.
Det er et tegn på at Google ikke vægter siden ret højt, fx fordi at
siderne mangler tekstindhold. Google er blevet ret barsk overfor
katalog sider generelt. Det skyldes, at der har været kreeret en masse
crap kataloger med henblik på adsense gennem de sidste par år.




Mit gæt er nu nærmere, at det skyldes den 404 de plejer at få fra de adresser. Det ændrede han dog for nyligt med 301 redirects.


Dato: 24-11-2006 09:52:12
Forfatter: Dennis Thyme-Duvald

Vejen ud er at lave mere tekst på de sider som mangler dette, samt at skaffe en hulens masse links.




Synes du, at der er sider som mangler tekst?
Side 1 ud af 3 (26 indlæg)