Hej Hvordan kan en webside få pagerank 3 med 2 eksterne links? Der er rigtig mange interne links, men jeg troede ikke de kunne gøre det alene. Her er lidt baggrund: Jeg har opsat et website, jeg kan desværre ikke skrive navnet på det nu. Jeg lavede sitet for et års tid siden, tilmeldte det til ét link katalog, og linkede fra én af mine egne sider. Dvs. 2 eksterne links. Jeg har tjekket ingen linker til siden ellers. Så har jeg ikke rigtig kigget på siden siden, men skulle til at igang med at kigge mere på den og ser at den nu har pagerank 3 og lidt over 100 besøgende dagligt fra google... der er lidt community funktion i siden og folk diskuterer lidt på de forskellige emner. Ligeledes fremhæves mest populære emner i lister. Dvs. siden ser ud som om den opdares ofte og den gør den også automatisk (men som sagt har jeg ikke rørt den i 1 år). Jeg troede bare den lå i dvale og ventede på at jeg skød den igang. Det er jo positivt, men jeg er bare undrende over at den ikke bare ligger som en død side med pagerank 0? Mvh. Jens |
Andre har vel linket til siden.
Nu er det jo svært at sige uden siden url, men bruges den dagligt af andre brugere står de sikkert bagved de yderligere indgående links.