Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pagerank uden indgående links

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Sep 08
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvordan kan en websidepagerank 3 med 2 eksterne links? Der er rigtig mange interne links, men jeg troede ikke de kunne gøre det alene.

Her er lidt baggrund:

Jeg har opsat et website, jeg kan desværre ikke skrive navnet på det nu. Jeg lavede sitet for et års tid siden, tilmeldte det til ét link katalog, og linkede fra én af mine egne sider. Dvs. 2 eksterne links. Jeg har tjekket ingen linker til siden ellers.

Så har jeg ikke rigtig kigget på siden siden, men skulle til at igang med at kigge mere på den og ser at den nu har pagerank 3 og lidt over 100 besøgende dagligt fra google... der er lidt community funktion i siden og folk diskuterer lidt på de forskellige emner. Ligeledes fremhæves mest populære emner i lister. Dvs. siden ser ud som om den opdares ofte og den gør den også automatisk (men som sagt har jeg ikke rørt den i 1 år). Jeg troede bare den lå i dvale og ventede på at jeg skød den igang.

Det er jo positivt, men jeg er bare undrende over at den ikke bare ligger som en død side med pagerank 0?

Mvh. Jens

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 16:11

Andre har vel linket til siden.

Nu er det jo svært at sige uden siden url, men bruges den dagligt af andre brugere står de sikkert bagved de yderligere indgående links.

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 16:49

Hej Jens,

En gang imellem kan et site eller en underside have en PR, der forekommer alt for høj i forhold til antallet af indgående links. (For et par år eller tre siden var det endda sådan, at man kunne forvente at få PR3 efter et års tid, bare man havde indhold nok på siden).

Det er endnu en god grund til ikke at gå alt for meget op i PR-værdier.

Men som René allerede har været inde på, så tjek også lige, om nogle af brugerne på siden ikke har linket til den, så der findes en logisk forklaring?

(Og endelig kan det også ske, at dit side får PR3, hvis du linker til det fra et site med højere PR. Et enkelt link af høj kvalitet kan godt gøre den slags).

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)