syntes den ser godt ud, ville måske bare lave lidt mellemrum mellem felterne på kontakt siden, syntes det ser lidt pænere ud, hvis de ikke er klemt helt sammen, men det kan jo bare være med..
Har ikke en hat forstand på hjemmesider men, syns det ser ok ud... Få lige nogen til at læse korrektur på siderne... Betyder enormt meget at tingene står grammatisk rigtigt og, at der ikke er for mange stavefejl... :)
Fin side! Ud fra navnet havde jeg inden ide om, hvad du kunne tilbyde. Det fandt jeg dog ud af ca. tre et halvt sekund efter jeg kom ind på siden, dejligt.
Jeg synes måske, at skriften er lidt stor i det. Man kan ikke se ret meget på siden, i hvert fald ikke på min bærbare.
Det ser super flot ud dog nogle steder rundt omkring forstår man ikke ordene lav en ordliste CCS og PHP f.eks.
lav underskrifter og links til undersider der forklare endnu bedre og underbygger den givet forklaring kort og godt specielt på hvert ord eneste ting man kan komme i tvivl om .
Lad nogle der ingen ting ved om 3D og hjemmesider kigge på hvilken ting de har af spørgsmål , de stiller dig disse spørgsmål , du svare dem på hjemmesiden
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows