Har sag kørende hos LG vedrørende løntilgodehavende hos min tidligere arbejdsgiver. Sagen har taget en drejning som ikke gør mig helt tryg så derfor skal jeg nok have fat i en advokat som jurisk korrekt kan foretage skrivelse omkring mine dokumenterede krav. Nogen som har erfaring med LG og deres specifikke krav til at dokumentation? Har talt med LG som vil have kontoudtog hvilket de sagtens kan få, men jeg har ikke lyst til at offentligtgøre mine pengetransaktioner det seneste 3/4 år. Nogen som kan anbefale en advokat med erfaring med sager overfor LG. Er ikke i Fagforening og i CA's advokat hjælper kun hvis man har abonnement. Helst i Jylland. Bor i 8000 C. |
Prøv at give Advokaterne Sankt Knuds Torv et kald, dem har jeg brugt gennem nogle år til alt der har med mine virksomheder at gøre, og de er også meget skarpe på andre områder : http://www.askt.dk/
Det er Anders Kirk jeg har brugt mest hos dem, så hvis du ender hos ham eller Gert Vestergaard er du naturligvis velkommen til at hilse fra mig.
Du kan fange dem på 86 13 06 00