Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ipad dommener til salg. Auktion

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 00:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas Bentzen:

Lagersalg123 - JEN:

disse skal nok indbringe noget

michaellynchefanclub.com
didibenamifanclub.com

...

Det er mig bekendt ulovligt, det du har gang i dér. Så vidt jeg ved er det masser af gange sket, at en berømthed har klaget og dernæst fået overdraget et domæne med sit navn i, som en anden har registreret. Det gælder også for internationale domæner (.com, .net osv.).

Ja ja tro du bare på det :-)

American Idol har registreret hans navn, de kan ikke have patent på navne eller relationer på navne.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 00:42

jacobfrom:

....og helt ærligt, SÅ KAN DU LÆRE DET.

Syntes at det er noget svineri at opkøbe domæner for at tjene på noget andre har brugt formuer på at promovere, eller der måske sad en derude og havde noget reelt at bruge det til.

Det er jo næsten umuligt at finde et domæne idag som ikke er optaget og så er det bare parkeret eller fyldt med en masse ligegyldige reklamer.....

Vinduespudser i Fredericia

Er det mig du skriver til eller om?

Køb ren argan olie her

Fra Fredericia
Tilmeldt 12. Nov 07
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 00:51

Det var egentlig myntet på trådstarter men i min verden passer den på alle domænehajer!

Det er skam ikke noget at blive sur over, bare min holdning, og åbenbart lovgivningen.

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 01:04
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

jacobfrom:

Det var egentlig myntet på trådstarter men i min verden passer den på alle domænehajer!

Det er skam ikke noget at blive sur over, bare min holdning, og åbenbart lovgivningen.

Facaderens

Hvad angår Ipad, ja så er det et registreret varemærke. F.s.v. angår det øvrige omkring .com.. der aner I ikke hvad I snakker om, der leger I bare lommejurister..

PS .. er ikke sur, griner såmænd lidt af hvor ignorante folk kan være. Men det er jo det der netop gør forskellen.

Køb ren argan olie her

Fra Fredericia
Tilmeldt 12. Nov 07
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 01:16

Hvis du ligger mærke til det så prøver jeg på ingen måde at belære nogen om juraen, fortæller bare hvad min personlige holdning er til dette.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:25

Lagersalg123 - JEN:

Jonas Bentzen:

Lagersalg123 - JEN:

disse skal nok indbringe noget

michaellynchefanclub.com
didibenamifanclub.com

...

Det er mig bekendt ulovligt, det du har gang i dér. Så vidt jeg ved er det masser af gange sket, at en berømthed har klaget og dernæst fået overdraget et domæne med sit navn i, som en anden har registreret. Det gælder også for internationale domæner (.com, .net osv.).

Ja ja tro du bare på det :-)

American Idol har registreret hans navn, de kan ikke have patent på navne eller relationer på navne.

Du forveksler patent med varemærke, og derudover har du - din arrogante holdning til trods - ikke ret. Det kræver ikke mange Google-søgninger at opdage, at det igen og igen sker, at kendte personer efter at have klaget til de relevante instanser får overdraget domæner med deres navn i, som andre har registreret. Om dét skal tolkes sådan, at en berømtheds navn rent juridisk er at sidestille med et varemærke, skal jeg ikke kunne sige - jeg er ikke jurist - men slutresultatet er det samme for den, som har registreret et domænenavn med en berømtheds navn i: Ham/hende, der har registret domænet, ender med at skulle overdrage det (og måske blive sagsøgt).

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 01:41

Jonas Bentzen:
Du forveksler patent med varemærke, og derudover har du - din arrogante holdning til trods - ikke ret. Det kræver ikke mange Google-søgninger at opdage, at det igen og igen sker, at kendte personer efter at have klaget til de relevante instanser får overdraget domæner med deres navn i, som andre har registreret. Om dét skal tolkes sådan, at en berømtheds navn rent juridisk er at sidestille med et varemærke, skal jeg ikke kunne sige - jeg er ikke jurist - men slutresultatet er det samme for den, som har registreret et domænenavn med en berømtheds navn i: Ham/hende, der har registret domænet, ender med at skulle overdrage det (og måske blive sagsøgt).

Ved min anvendelse af patent, så var der tale om ret til, og ikke i patent- eller varemærkemæssig forstand, det var blot en skrivemåde.

Tror du glemmer jeg reigstrerede før de blev kendt, but who cares, de bliver sat til salg i næste uge.

Hvis du synes jeg er arrogant fordi jeg ikke sympatiserer med paragrafrytterne der bare skriver noget for at skrive noget, så fred være med det. Der er altid nogen der råber "det er ulovligt" hvis man har ondt i røven, så anmeld det hvis nogen gider lytte eller synes stilhed er bedre.

Husk at for at noget er ulovligt, så skal det overtræde en lov, og i den forstand oftest noget strafferetligt forstået derhen at man kan risikere bøde- eller hæftestraf. Så derfor er det noget ævl at skrive. Det kan være det overtræder nogle regler udformet for at regulere tingene, men jeg ville gerne se den american idol deltager der har råd til at føre en retssag i Danmark inden vedkommende er blevet kendt, for jeg har dem ikke efter de er blevet rigtigt kendt som vindere eller 1-2-3 Smile

Så fortsæt du bare med dit Goodle..så fortsætter jeg med min domænebusiness, som indtil nu ikke har medført tab Smile

Længe leve jantelovens tilhængere og deres kedelige liv.

Køb ren argan olie her

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)