Du forveksler patent med varemærke, og derudover har du - din arrogante holdning til trods - ikke ret. Det kræver ikke mange Google-søgninger at opdage, at det igen og igen sker, at kendte personer efter at have klaget til de relevante instanser får overdraget domæner med deres navn i, som andre har registreret. Om dét skal tolkes sådan, at en berømtheds navn rent juridisk er at sidestille med et varemærke, skal jeg ikke kunne sige - jeg er ikke jurist - men slutresultatet er det samme for den, som har registreret et domænenavn med en berømtheds navn i: Ham/hende, der har registret domænet, ender med at skulle overdrage det (og måske blive sagsøgt).
Ved min anvendelse af patent, så var der tale om ret til, og ikke i patent- eller varemærkemæssig forstand, det var blot en skrivemåde.
Tror du glemmer jeg reigstrerede før de blev kendt, but who cares, de bliver sat til salg i næste uge.
Hvis du synes jeg er arrogant fordi jeg ikke sympatiserer med paragrafrytterne der bare skriver noget for at skrive noget, så fred være med det. Der er altid nogen der råber "det er ulovligt" hvis man har ondt i røven, så anmeld det hvis nogen gider lytte eller synes stilhed er bedre.
Husk at for at noget er ulovligt, så skal det overtræde en lov, og i den forstand oftest noget strafferetligt forstået derhen at man kan risikere bøde- eller hæftestraf. Så derfor er det noget ævl at skrive. Det kan være det overtræder nogle regler udformet for at regulere tingene, men jeg ville gerne se den american idol deltager der har råd til at føre en retssag i Danmark inden vedkommende er blevet kendt, for jeg har dem ikke efter de er blevet rigtigt kendt som vindere eller 1-2-3 
Så fortsæt du bare med dit Goodle..så fortsætter jeg med min domænebusiness, som indtil nu ikke har medført tab 
Længe leve jantelovens tilhængere og deres kedelige liv.