Som i kan se på overskriften så har jeg brug for nogle tennis trøjer.. er der nogle der kan skaffe dem ?? vh. Emrah |
hvad er en tennistrøje ? t-shirt , langærmet, træningsdragt eller
hvor mange skal du bruge osv. ?
Som i kan se på overskriften så har jeg brug for nogle tennis trøjer.. er der nogle der kan skaffe dem ?? vh. Emrah |
Problemer med din iPhone ? Er din skærm gået i stykker, så skriv til mig nu. Og vi kommer på din adresse og skifter skærmen.
hvad er en tennistrøje ? t-shirt , langærmet, træningsdragt eller hvor mange skal du bruge osv. ?
|
Jeg har en ven der spiller tennis, han spiller bl.a med caroline, pless og nogle af de gode.. Han vil have min reklame på hans spilletrøjer.. Det eneste jeg skal er, betale for trøjerne og trykket.. vh. Emrah |
Problemer med din iPhone ? Er din skærm gået i stykker, så skriv til mig nu. Og vi kommer på din adresse og skifter skærmen.
det lyder da meget godt... men så er det vel en der laver tryk på t-shirts og træningsdragter du skal bruge.. Jeg er nysgerrig, det må jo være en KB,er .. der træner med disse.. Måske Martin ?
|
Neej det er faktisk ikke Martin :D Men det skal være nogle trøjer som dem her, eller noget der ligner... |