Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjælp til hjemmeside

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 26. Apr 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Mundanez I/S er et nystartet importfirma der primært vil importere mindre tøjdele, og accessories fra Peru og Venezuela. Ideen er at en stor del af salget skal foregå på nettet. Vi har efter meget besvær indset at vi ikke selv formår at lave en hjemmeside der indeholder alle de relevante funktioner som hurtig og nem betaling, og en indkøbskurv-funktion. Da vi løbende vil få nye produkter er det vigtigt at vi selv har mulighed for at opdatere produkterne, og billederne på hjemmesiden, efter den er sat op.

Da vi er nystartede og derfor ikke har råd til de store dyre løsninger, håber jeg at finde noget hjælp her på Amino. Håber der er nogen der er interesserede i at hjælpe med hjemmesiden, eller kan give et god tilbud med de basale og vigtigste funktioner.

Med venlig hilsen

Magnus Lorenz

Fra KBH
Tilmeldt 2. Sep 09
Indlæg ialt: 304
Skrevet kl. 15:01

Hej Magnus

Jeg er sikker på vi kan finde en god pris. 

Har du mulighed for at kontakte mig på admin@cetadesign.com så kan vi lige snakke lidt om de krav du har til hjemmesiden og andre faktorer der gør det muligt at kunne give dig et tilbud.

CetaDesign din total leverandør inden for medie.

Fra Holstebro
Tilmeldt 6. Apr 10
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 15:10

Hej Magnus

Vi kan nok lave noget med at kopiere noget fra nogle af de tidligere shops og på den måde kan vi nok finde en skap pris, men vi skal have lavet en specifikations liste inden vi kan begynde på mere end det, og desuden skal du se en demo af nolge foreskælleige shops fra nogel forskællige udbydere for at være sikker på at du får det der passer til dig.

Hvis du har lyst til at give mig lov til at være en af udbyderne er du meget velkommen til at give mig et kald nummeret finder ud her inde www.goweb.dk

hav en god dag.

www.Goweb.dk Webdesign Hjemmesider total løsninger eller dele af den,så  længe det er på nettet laver vi det.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:21

Hej Magnus.

Vi har i SkriverMedia masse erfaringer med at løse din webopgave til billige priser.
-Send blot en mail til Skriver@Skrivermedia.dk og få et uforpligtende tilbud på din webopgave!

Med venlig hilsen:
Søren Højby Skriver

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:31

Hej Magnus,

Hvis du lige smider mig en mail på kim@b-web.dk - så skal jeg nok sætte et rigtig godt tilbud sammen til dig.

Fortsat god dag.

Med venlig hilsen
Kim Bang

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 514
Fra  Lytter.dk Skrevet kl. 15:39

Stifter af musikbloggen Lytter.dk og bureauet Copenhagen Publicity.

Tilmeldt 20. Aug 09
Indlæg ialt: 80
Fra  Simpelside.dk Skrevet kl. 15:44

Hej Magnus

6500 så har du en færdig løsning der er super let at administrere og CMS system er inkluderet. Ingen løbende omkostninger til os, kun en engangsudgift.

Se mere og prøv systemet på www.simpelside.dk

Mvh. Thomas 

Tilmeldt 5. Jan 10
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 17:01

Hej Magnus

Jeg kan anbefale dig selv at prøve at lave din hjemmeside og webshop med Wix.

Wix er et værktøj til at lave og designe hjemmesider der er meget nemt at gå til. Du skal ikke have noget kendskab til programmering, og du kan for omkring 100 kroner om måneden starte en komplet webshop op til dit formål. Du kan besøge Wix her.

Hvis ikke du vil prøve at lave designet selv, kan du på hjemmesiden finde professionelle Wix designere og grafikere der kan lave det for dig.

Mvh Thomas

inkasso tilbydes inkasso

Fra Herning
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 20:18

Hej Magnus,

Jeg ved hvor vanskeligt det er at være nystartet, under alle omstændigheder held og lykke med din forretning.

Jeg har følgende tilbud, hvor du ikke skal have så mange penge op af lommen, og kan komme i gang med det samme.

1. Jeg kan tilbyde dig en brugervenlig og fuld færdig webshob, som ikke kræver noget IT-kendskab: inklusive et dk-domæne,
  2. 25 e-mail konti,
  3. nyhedsbrev funktion,
  4. besøgsstatistik
  5. inklusiv mulighed for betaling med Dankort, E-Dankort, Visa, Visa Elektron, MasterCard  og American Express

Alt sammen for en engangspris på 2500,- dkr, og herefter et månedligt abonnement, som inkluderer fuld support på 499,- dkr pr. måned.

Kravet til dig er at du får lavet en aftale med PBS, (det hjælper vi dig selvfølgelig med), så er du klar til at drive din forretning.

Med venlig hilsen

Tonny Christiansen tc@dit-team.dk

Dit-Team - Hjemmesider, Webdesign og Udvikling

Tilmeldt 26. Apr 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:48

Hej Aminoer, tak for de mange svar. Jeg har skrevet til et par af jer, men er der andre der sidder med mere konkrette tilbud, kan jeg kontaktes på magnus@mundanez.com

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)