Da jeg er ved at starte en butik op på nettet, søger jeg et firma til at løse følgende opgaver:
- Design af OsCommerce (1. prioritet) - Visitkort - Flyers og andet PR-materiale
Kender du et firma som har en solid referenceliste indenfor design af OsCommerce løsninger, samt erfaring indenfor udarbejdelse af reklamemateriale, eller passer du til denne beskrivelse? - så skriv til mig eller svar på indlægget her.
Jeg har ikke prøvet at designe en webshop før - og det ser jeg egentlig lidt som en fordel i modsætning til firmaer der nemt kan "smække" en webshop op. Jeg er derimod stærk grafisk og narrativt/brugerorienteret (altså, til at komme på forskellige modeller til hvordan dine kunder kan/skal opfatte dit firma, finde rundt på sitet og hvilken følelse det er tiltænkt de skal sidde med bagefter (helst glade og forventningsfulde og par tusinde kroner fattigere ;)).
Iøvrigt jeg igang med Thorborgs fantastiske bog om emnet.
Hvad er det du forventer dig af en designer? Er det en "sådan-plejer man"-designer eller en "sådan gør vi, fordi det giver en ekstra dimension"-designer?
Jeg har ikke prøvet at designe en webshop før - og det ser jeg egentlig lidt som en fordel i modsætning til firmaer der nemt kan ''smække'' en webshop op. Jeg er derimod stærk grafisk og narrativt/brugerorienteret (altså, til at komme på forskellige modeller til hvordan dine kunder kan/skal opfatte dit firma, finde rundt på sitet og hvilken følelse det er tiltænkt de skal sidde med bagefter (helst glade og forventningsfulde og par tusinde kroner fattigere ;)).
Iøvrigt jeg igang med Thorborgs fantastiske bog om emnet.
Hvad er det du forventer dig af en designer? Er det en ''sådan-plejer man''-designer eller en ''sådan gør vi, fordi det giver en ekstra dimension''-designer?
Hej David - tak for dit indlæg.
Jeg forventer at firmaet/personen som skal designe min webshop har erfaring på området, og derfor ved noget om hvad der sælger. Jeg forventer at få et solidt basis-design som ikke skal laves om, da det viste sig at det ikke ramte målgruppen. Derfor forventer jeg også at firmaet/personen ved noget om hvilke typer design der henvender sig til hvilke målgrupper osv.
Jeg forventer ligeledes at personen som skal designe siden er så kreativ, at hendes idéer til min side ikke hæmmes af hendes tidligere opgaver med at designe webshops.
Allright; men du er velkommen til at skrive mig på din liste over mulige emner. Jeg har desværre ikke nogen reference til tidligere webshops jeg har lavet, men kreativ er jeg, både grafisk og udviklingsmæssigt.
Du er iøvrigt meget velkommen til at ringe til giraffen og lige få en snak - og inden jeg sælger mig selv til dig alt for meget, så vil jeg også gerne lige høre om hvad du sælger og på forhånd høre om jeg evt. må "punke" din forretningsidé lidt
1000 tak for de henvendelser jeg har fået indtil videre. (En del via mail og PM).
Jeg har udarbejdet en liste over de henvendelser jeg har modtaget, og vil efter en nærmere gennemgang, og yderligere specifikation af strategi, målgruppe mv. henvende mig til en af jer.
Kom gerne med flere henvendelser, hvis du mener at du skal have opgaven.