Som titlen angiver, sådan kan man også tjene penge. Tjek det selv ud: www2.trydeath.com/ |
Man kan jo tjene penge på alt på nettet
Har du testet om den virker ?
Mikkel
Som titlen angiver, sådan kan man også tjene penge. Tjek det selv ud: www2.trydeath.com/ |
Nej den sygeste snyder !! , udfylder alle spørgsmål for sjov og så vil den sku have 2*50 kr af mig ;O |
Grr spildte lige 5 minutter :( Æv det kunne du godt have advaret om.. |
Det gjorde han også
|
Nu kan det snart være nok..... ;o)
Husk overskriften! Spildte heldigvis ikke tiden; "nåede" at scrolle længere ned på siden, inden det kom så vidt. Har i øvrigt set en del af dem rundt omkring på nettet - bare i engelske versioner. Morbidt! Dbh Thomas |
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Maelstrom, snup en kop kaffe til - tror ikke du er vågnet helt op endnu: Titlen siger "Sådan kan man også tjene penge..."
Dbh Thomas |
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Ja det er med at være vågen. Det står endda med rød og fed skrift lige under hvor man klikker for at begynde testen. Det er sgu i den bedste Facebook-stil Fandt den tilfældigt fordi den dukkede op som Adsensereklame på mit nye projekt med nyheder om børn (hvad den annonce så lige har med nyheder om børn at gøre?) |
Og meget a pro pos børn: Lige nøjagtig pga sider som denne, og rigtig mange andre, er det en gode idé at få "børnseikring" på de mobiltelefoner børnene bliver udstyret med. For det kan hurtigt løbe op, og børnene aner jo ingenting. Jeg har set mange eksempler på børnenes regninger, der er løbet op i både 2 og 3.000 kr. bla. pga. sider som disse. Så det er bare et råd: Har du børn eller skal du til at have børn der har en mobiltelefon, så få lukket af for disse muligheder, for det kan hurtigt blive dyrt. |
Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk
Undskyld "igang", men kunne ikke lige dy mig som tekstforfatter: "...eller skal du til at have børn der har en mobiltelefon"... Hehe, tror du mente: "Eller har du børn, der skal til at have en mobltelefon." Børnene kommer næppe ud med en mobiltelefon i hånden. Dbh Thomas
|