Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sådan kan man også tjene penge..

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Som titlen angiver, sådan kan man også tjene penge. Tjek det selv ud:

www2.trydeath.com/

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:12

Man kan jo tjene penge på alt på nettet Skype-Giggle

Har du testet om den virker ?

Mikkel

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:12

Nej den sygeste snyder !! , udfylder alle spørgsmål for sjov og så vil den sku have 2*50 kr af mig ;O

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 11:13

Grr spildte lige 5 minutter :( Æv det kunne du godt have advaret om..

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 11:16

Det gjorde han også Big Smile

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 11:18

Husk overskriften! Wink

Spildte heldigvis ikke tiden; "nåede" at scrolle længere ned på siden, inden det kom så vidt.

Har i øvrigt set en del af dem rundt omkring på nettet - bare i engelske versioner.

Morbidt! Devil

Dbh

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 11:20

Maelstrom, snup en kop kaffe til - tror ikke du er vågnet helt op endnu: Titlen siger "Sådan kan man også tjene penge..." Big Smile

Dbh

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 11:26

Ja det er med at være vågen. Det står endda med rød og fed skrift lige under hvor man klikker for at begynde testen. Det er sgu i den bedste Facebook-stil Stick out tongue

Fandt den tilfældigt fordi den dukkede op som Adsensereklame på mit nye projekt med nyheder om børn (hvad den annonce så lige har med nyheder om børn at gøre?) Surprise

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 11:37

Morten Nielsen - Kidznet.dk:

Ja det er med at være vågen. Det står endda med rød og fed skrift lige under hvor man klikker for at begynde testen. Det er sgu i den bedste Facebook-stil Stick out tongue

Fandt den tilfældigt fordi den dukkede op som Adsensereklame på mit nye projekt med nyheder om børn (hvad den annonce så lige har med nyheder om børn at gøre?) Surprise

Og meget a pro pos børn: Lige nøjagtig pga sider som denne, og rigtig mange andre, er det en gode idé at få "børnseikring" på de mobiltelefoner børnene bliver udstyret med. For det kan hurtigt løbe op, og børnene aner jo ingenting. Jeg har set mange eksempler på børnenes regninger, der er løbet op i både 2 og 3.000 kr. bla. pga. sider som disse.

Så det er bare et råd: Har du børn eller skal du til at have børn der har en mobiltelefon, så få lukket af for disse muligheder, for det kan hurtigt blive dyrt.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 11:42

igang:

Morten Nielsen - Kidznet.dk:

Og meget a pro pos børn: Lige nøjagtig pga sider som denne, og rigtig mange andre, er det en gode idé at få "børnseikring" på de mobiltelefoner børnene bliver udstyret med. For det kan hurtigt løbe op, og børnene aner jo ingenting. Jeg har set mange eksempler på børnenes regninger, der er løbet op i både 2 og 3.000 kr. bla. pga. sider som disse.

Så det er bare et råd: Har du børn eller skal du til at have børn der har en mobiltelefon, så få lukket af for disse muligheder, for det kan hurtigt blive dyrt.

Undskyld "igang", men kunne ikke lige dy mig som tekstforfatter: "...eller skal du til at have børn der har en mobiltelefon"...

Hehe, tror du mente: "Eller har du børn, der skal til at have en mobltelefon."

Børnene kommer næppe ud med en mobiltelefon i hånden. Wink

Dbh

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)