Hej Nu har jeg endnu et spørgsmål om SEO, håber i kan hjælpe igen. Jeg ved godt at mit spørgsmål sikkert afhænger af flere ukendte faktorer, og at måske kun google kender svaret - men det er vel SEO i en nøddeskal - måske der er en tommefingerregel eller noget. Når jeg opdaterer min side med henblik på SEO, hvor lang tid skal jeg så forvente der går før min rank på et specifikt søgeord ændres på google? Kan jeg tage udgangspunkt i at når google har besøgt den pågældne side, så går der X minutter/timer/dage før siden bliver revurderet? Grunden til at jeg spørger er at min side har hoppet lidt op og ned på specifikke søgeord, f.eks. er den røget et godt stykke tilbage på et tidspunkt, uden at jeg mener at have ændret noget. Men da jeg ikke kender tiden kan det jo godt være at jeg alligevel har lavet noget om i den negative retning. (det kan jo også være at mine konkurrenter har lavet noget positivt i mellemtiden, men jeg vil jo godt være sikker på det ikke er mig der har dummet mig) Mvh. Charlotte |
Nej, der er ingen bestemt tidsgrænse som du crawles indefor.
Rutsjebaneturen er meget normal for nye sider. Se evt. hvorfor straffer google mig?