Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google revurdering af side

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 50
Fra  Divadore.dk - Gallakjoler & Festkjoler Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Nu har jeg endnu et spørgsmål om SEO, håber i kan hjælpe igen.

Jeg ved godt at mit spørgsmål sikkert afhænger af flere ukendte faktorer, og at måske kun google kender svaret - men det er vel SEO i en nøddeskal -  måske der er en tommefingerregel eller noget.

Når jeg opdaterer min side med henblik på SEO, hvor lang tid skal jeg så forvente der går før min rank på et specifikt søgeord ændres på google? Kan jeg tage udgangspunkt i at når google har besøgt den pågældne side, så går der X minutter/timer/dage før siden bliver revurderet?

Grunden til at jeg spørger er at min side har hoppet lidt op og ned på specifikke søgeord, f.eks. er den røget et godt stykke tilbage på et tidspunkt, uden at jeg mener at have ændret noget. Men da jeg ikke kender tiden kan det jo godt være at jeg alligevel har lavet noget om i den negative retning. (det kan jo også være at mine konkurrenter har lavet noget positivt i mellemtiden, men jeg vil jo godt være sikker på det ikke er mig der har dummet mig)

Mvh. Charlotte

Sælger gallakjoler, festkjoler og selskabskjoler online samt butik i Randers.

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 18:33

Nej, der er ingen bestemt tidsgrænse som du crawles indefor.

Rutsjebaneturen er meget  normal for nye sider. Se evt. hvorfor straffer google mig?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:34

Domænet er registeret den 9 januar 2010 derfor forhold vis nyt domæne , nye domæner hopper normalt op og ned på google

Der er  meget få links til siden der er kun 316 links til din siden og  de er alle samme  fra samme siden som ikke er indekset bedste  muligt i google derved ,få nogle flere links til siden  og gerne mange kvalitets links til din hjemmeside

http://siteexplorer.search.yahoo.com/search?p=http%3A%2F%2Fwww.glamourkjoler.dk%2F&bwm=i&bwmf=u&bwms=p&fr=yfp-t-917&fr2=seo-rd-se

jo flere kvalitets links til din siden jo mere besøger google din hjemmeside

jo mere du opdatere din siden opretter nye undersider mv. jo mere besøger google din siden husk nyt unikt indhold hver gang

Har du læst søge ord optimering bøgerne af Thomas rosenstand http://www.seo-lex.dk

Eller af Mikkel Demib http://seo.demib.dk/  jeg har lært masser af at læse disse 2 SEO bøger

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 14. Apr 10
Fra  Divadore.dk - Gallakjoler & Festkjoler Skrevet kl. 18:50

Emil Blücher:

Nej, der er ingen bestemt tidsgrænse som du crawles indefor.

Tror du misforstår mig lidt, jeg taler om tiden fra google har besøgt siden, til der er ændringer i resultatet. Altså om vi taler minutter, timer eller dage. Hvor tit de crawler er en helt anden diskussion. Jeg vil blot gerne vide når jeg laver en ændring, og jeg kan se at google har crawlet siden, hvor lang tid skal jeg så vente for at jeg er sikker på at ændringen påvirker rank. (i de tilfælde, hvor den gør det)

Tilmeldt 14. Apr 10
Fra  Divadore.dk - Gallakjoler & Festkjoler Skrevet kl. 18:57

Mikael: Tak for dine fifs, jeg har læst e-pusher første udgave, så jeg burde nok læse lidt mere, men den har da givet et ok fundament. Husk at jeg først lige er startet, det tage lang tid at "bygge links" og man skal vel heller ikke lave for mange på én gang.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:10

jeg har oprette over 6000 links til min side sidste år og det gik ikke helt galt ,da alle links  ligevel hvad ikke bliver indekset på en dag ,

Du kan lave f.eks. 100 unikke links om dagen ,det er ikke for mange links , så lange tid links bare ikke er ens , kan du nærmest lave uendelige antal links , derved knokle bare på med unikke tekst links til din sideSmile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 12:24

Du skal lige have i mente, at dine konkurrenter også kan lave ændringer som gør at de rykker op over dig...

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)