Jeg har fundet ud af hvem der står bag tilbudet ...
Ham der skriver er i virkeligheden Lasse Schou. Firmaet er oprettet af Klaus Riskjaer, som økonomichhef har de ansat Stein Bagger og som bestyrelsesformand har de været så heldige at få Brixtofte ind. Super fedt setup, med et virkelig godt tilbud :)
Jeg vil da gerne have lavet en smule seo på min side. Siden hedder Bubbleshooter.hk og skal ligge nr 1 på søgningen "Bubble Shooter" i Google.com, derudover skal den også ligge nummer 1 på søgningen "Games". Det er super jeg endelig har fundet en seo expert der kan klare det. Med en placering som nummer 1 på søgningen "Games" vil vi få noget der ligner en 4-5 millioner besøg om dagen. Er det noget du kan klare???
Du får selvfølgelig din anpart af siden så snart vi ligger nr. 1 på de 2 søgeord - skal vi sige 20%?
Vi ødelægger ikke noget for andre. Vi hjælper vores med mennesker mod tyve og løgne da det kan være mennesker som ikke kan forstå at der findes mennesker det vil gøre alt for at tage røven på en.
Dette her indlæg ville jeg hvis jeg var amino mand slette med det samme inden der er nogen der falder for dette.
Vi melder Div. firmaer som vil sælge reklame til vores forbrugerombudsmand og med god virkning.
Amino jeg anmelder dette som svindel. Gør noget. Eller skal vi den vej af Forbrugerombudsmanden
Jeg tror blot det er en joke, som ikke skal tages seriøst.
Jeg kom lige til at tænke på at jeg egentlig også gerne vil have en webshop som sælger hade trøjer med Sidney Lee, da ''Sidney Lee'' er Danmarks mest Googlede person, kunne det give godt med besøgene til shoppen og det skulle jo ikke være noget problem for dig at skabe den trafik.
Og igen er jeg klar og indforstået med at i skal have 50%, når vi ligger nr. 1.