Hej Aminofolk Jeg opretter denne tråd for at høre om der er nogle der har erfaringer som ejendomsmægler, og det at gå ud af finansøkonom uddannelsen. Jeg har altid haft en drøm om at blive ejendomsmægler, som jeg gerne vil forfølge. For at blive det, er det en god ide at have en finansøkonom uddannelse, som jeg højst sansynligvis starter på efter sommerferien. Sådan som jeg forstår markedet lige nu, virker det til at være svært at få en praktik/trainee stilling. Hvad er jeres syn på det? Det ville være rigtig skidt at stå om 2 år, med en uddannelse jeg ikke rigtig kan bruge til noget. Pt. arbejder jeg i danske bank, som netbank support. Det vil sige jeg snakker med mange kunder, og yder en god service gennem telefonen. Jeg har gået på uddannelsen webintegrator, hvor jeg har lavet hjemmesider, taget billeder og arbejdet meget med photoshop. Hvad kunne jeg gøre for at øge min chancer for at få en trainee plads hos en ejendomsmægler? jeg tænker i din forbindelse, andre ting at skrive på mit cv, så det kunne vække opsigt. Håber i har nogle ideer til at hjælpe mig videre Med Venlig Hilsen Mads
|
Ejendomsmægler
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)