Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ung php freelancer søger arbejde

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 2. May 10
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg er her for nylig blevet færdig med min web-integrator uddannelse, så lige pt går jeg bare rundt og laver lidt det jeg selv gerne vil. - Men det bliver desværre lidt kedeligt at holde fri 7 dage om ugen, så jeg kunne godt tænke mig at komme igang med noget freelance arbejde, så hvis du har nogle opgaver liggende som du kunne smide afsted på mig vil jeg meget gerne hører nærmere.

Jeg har beskæftiget mig med php i snart 4 år, taget en web-integrator udannelse i de sidste 2år(Umildbart kun for at jeg kan komme videre som datamatiker),

Har desværre ikke de store referencer, som der er mulighed for at se, men vil meget gerne komme i dialog med dig / i så jeg kan fortælle lidt om hvordan og hvorledes jeg ville lave den pågældende opgave.

Jeg selv er 19 år, bor i sønderjylland men flytter her efter ferien til Vejle for at starte på datamatiker.

Hvis det foreløber sig godt kan der sagtens aftales et videre sammenarbejde.

Jeg har kompetencer indenfor : Mysql, php, html, css Javascript(primært jQuery på basis, endnu).

Jeg arbejder helst ikke med det designmæssige selv, men hvis du tilgengæld selv har et design kan jeg sagtens slice det så det selvfølgelig passer til siden.

Hvis dette kunne lyde til at have nogen interresse så smid en besked eller en PM, så skal jeg nok svare tilbage hurtigst muligt.

Niclas Schumacher

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:53

Man kan ikke sende dig en pm

;.)

Send gerne mail til: kontakt@mikkelfriis.com

Mikkel

Fra Vejle
Tilmeldt 2. May 10
Skrevet kl. 20:13

Så burde det være iorden :)

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:19

Nope.

Men smid mig en mail, følger ikke denne tråd

Fra Vejle
Tilmeldt 2. May 10
Skrevet kl. 20:20

Har sendt dig en :)

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 20:37

Du har lige fået en PM fra mig :)

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 20:39

Kender du til udvikling af Wordpress Plugins? Så har jeg et projekt som du nok kunne passe til :)?

Fra Vejle
Tilmeldt 2. May 10
Skrevet kl. 15:43

-nope, det gør jeg desværre ikke :(

Fra Ballerup
Tilmeldt 23. Aug 09
Indlæg ialt: 205
Skrevet kl. 17:52
Hej skriv venligst en pm til mig...? Kan du ændre en hjemmeside der allerede er oppe og kører..?? Mvh. Emrah

Problemer med din  iPhone ? Er din skærm gået i stykker, så skriv til mig nu. Og vi kommer på din adresse og skifter skærmen.

Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:36

Hej Niclas

Jeg ved ikke om du har fundet arbejde. Hvis ikke så prøv at checke www.reprohuset.dk - måske er det noget for dig! 

Svend Jensen

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)