Hej, Jeg står skal have lavet et sprit nyt logo til min hjemme side, de må gerne være i 2D eller 3D. Selve logo''et skal både bruge på hjemmesiden, produkterne, visitkort, brevpapir, fleyers, plakkater, caps, t-shits, jakker, klistermærker, kuglepen, lighter, blokke. Logo skal bestå af følgen tekst: eboxen, hvor jeg havde tænkt mig at e''et skal stå for sig selv som en firkant. Slogan havde jeg tænkt mig: buy it here, 24 hours, 365 days, eller kom med det bedre vis i kan komme med det, jeg kunne ikke lige finde noget der rimede. Og så noget bi tekst: movies - music - games, som også jeg side et eller andet sted på logo''et. Farven på logo''et havde jeg regnet med at e''et skulle være gråt, og boxen skulle være orange, og det andet tekst skal så passe sammen med de her to farver. Og så skal det muligvis også laves som vandmærke til baggrund på hjemmesiden? evt. en der kan give et samlet tilbud på det hele, så skriv endelig Men vis i har nogle bedre ide''er så skriv endelig... på forhånd tak.. |
Jeg skal have udarbejdet et helt nyt LOGO
Du er velkommen til at kontakte mig min amino pris ligger omkring 1000 ex.moms +/- 300kr Venlig Hilsen Daniel Pedersen Tlf: 60 226 441 dp@256c.dk |
Nu siger du et samlet tilbud på det hele... Gælder det også design af visitkort, brevpapir, fleyers, plakkater? Eller vil du kun have et tilbud på et logo? Hvis du får en professionel (som mig ![]() Jeg kommer gerne med et godt tilbud på opgaven. Mvh. Mikkel Johansen |
Jeg er naturligvis også klar til at løse din opgave - hurtigt og professionelt. Det undrer mig lidt, at du vil bruge den danske bestemt-form i firmanavnet sammen med engelsksprogede slogans/punchlines - har du en grund til dette? mvh Hans |
kan også komme med en utolig fornuftig pris på opsætning af: hjemmesiden, produkterne, visitkort, brevpapir, fleyers, plakkater, caps, t-shits, jakker, klistermærker, kuglepen, lighter, blokke. |
Hej alle sammen, Tak, for alle de tilbud i er komme med, men jeg havde regnet med folk måske kunne lave nogle udkast til mit logo, så jeg kunne vælge ud fra det, det mener jeg da at man plejre at gøre ved et tilbud. håber at høre fra jer vær i sær. |
|
Hej Jeg tror ikke, du skal regne med at få folk til at komme med gratis forslag til logoer, hvis du ønsker en professionel grafiker til opgaven. Vi har haft rigtig mange der kommer i den gode tro at vi vil arbejde gratis.... Det er der INGEN professionelle grafikere der gør. Du kan måske få en amatør til det. Hvis du vil have et professionelt produkt må du bruge den tid det tager at researche på de forskellige grafikere, kig i deres portfolio - den giver tit et ret godt indtryk af hvor stærke grafikere de er og hvor deres styrker ligger. Aftal evt. et møde med dem du finder mest interessante og se hvordan kemien er. Når du så du har fået tilstrækkelig tiltro til at en given grafiker kan løse opgaven beder du ham komme med et par udkast... Hvis ikke de første udkast falder i din smag, vil de typisk gerne komme med et par nye forslag uden ekstra beregning. Husk det er et samarbejde mellem kunde og grafiker, jo bedre du kan beskrive hvad du vil have, jo større chance er der for at han rammer rigtig første gang... Mvh. Mikkel Johansen InMedia Reklamebureau |
Hej, Okay jeg har vist beskrivet det forkert, jeg mente jeg gerne ville betale noget for at få nogle forskellige udkast, fra lidt forskellige grafikkere, jeg ved godt man ikke bare kan komme og sige jeg vil gerne have gratis arbejde, og nå de så har udført et stykke arbejde komme med en rød sodavand for det...! |
Hvis jeg har enkelte konkrete opgaver, så bruger jeg www.rentacoder.com. Her kan du finde alle former for folk i hele verden. Til MEGET små penge. Jeg fik lavet et tip top logo for 80 dollars. Mine grafiske venner i DK mener jobbet var udført med høj kvalitet. Du kan også bruge websitet: www.TheLogoCompany.net. Dem har jeg dog ikke selv brugt endnu. Men de tager 150 dollars, og lover resultat inden 3 dage vist nok. |