Overordnet synes jeg designet ser ganske pænt ud, men samtidig er der noget med de grønne felter, der driller mine øjne. Det er lidt vanskeligt at sige, som det er screendumpet eller det faktiske design, der gør det, men umiddelbart ser jeg det som om de grønne områder mangler lidt detaljearbejde i forhold til at falde ind i den store sammenhæng.
Jeg er lidt vild med mønstret du har ude i siderne, især med tanke på dine produkter. Et lidt sart design uden for mange dikkedarer, men med nogle gode elementer. Spørgsmålet er blot, om du ønsker det så sart som det er nu, eller der skal en smule mere "pow" ind i designet...?
Det jeg har i tankerne med de grønne felter, er at få nogle flotte snoede blomster ind over, enten i rammen eller tværs over så det passer til give tekster.
Mønster og farvevalg har været iidt svært for mig, da jeg gerne vil se anderledes ud end andre brugskunstsider i og med det er nyt i Danmark.
Det grønne felt bliver sådan, at der i venstre side vil være en overskrift og dertil en underskrift af noget mottohalløj. I højre side vil der være et diasshow eksempelvist med følgende billede, som jeg synes i hvert fald indikerer pow.
Helhedsmæssigt føler jeg der mangler noget pow - men det kan jeg igen vurdere når det hele er kommet på.
Når du skriver sart mener du så de meget lyse baggrundsfarver der måske får det til at se for billigt ud?
Her et eksempel af et maleri lavet af læder. Tæt på 3-dimensionelt.