Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wupti.com brager frem

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 11-01-2007 08:13:59
Forfatter: Kurt Moskjær Andersen
Det sidste jeg har hørt er at Forbrugerombudsmanden vil kigge deres priser efter i sømmene, da besparelsen ikke holder vand i forhold til før-prisen. Wupti har beregnet besparelsen ift. den vejledende pris og ikke ift. deres tidligere salgspris. Læs evt. mere hos ComOn.

Sådan skulle det jo næsten gå dem.. Sådanne sager har der jo efterhånden været en del af :).

Lige hvad angår debatten ang. deres markedsføring, så syntes jeg den er virkelig vag !..
Jo, de har flotte tv-spots, og de har brugt siiiindsygt mange penge på det, uden tvivl da..

Men.. Jeg føler bare der mangler noget i deres markedsføring.. TV er ligesom den eneste formidlingskanal jeg har set dem på, og dét er da en smule åndsvagt, i forhold til at der er tale om en online, og IKKE-fysisk forretning..
De burde nok gøre lidt mere ud af deres online markedsføring..

I det nok riiiimelig store markedsføringsbudget de køre med, er det da lidt utroligt, at der ikke har været plads til mere online markedsføring ?.
Man kan da få MEGET online markedsføring for bare det produktionen af det ene af deres tv-spots har kostet !..

Priser og ''fejl'' ved åbning kender jeg intet til, desværre :)..

Om de eksistere om 5 år.. Hmm.. Det er nok svært at sige.. Hvis forbrugerne tager ordentligt imod dem, og om de får ændret en lille smule i deres markedsføring der nok godt kunne effektiviseres en smule, så de får mere pr. krone..

Dog har de da fået skabt sig et navn, for vi kender da alle til navnet Wupti nu :).

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 09:21
Jeg ved ikke hvilke folk der har sat wupti.com i søen (jo, ejerne, men ikke dem der har fingrene i mulden), men det virker som om at det er folk fra detailhandlen som nu skal søsætte en online butik. Ham klovnen fra reklamerne foreslår jo hele tiden chefen, at de skal gøre ting som han kender fra alm. butikker, men chefen siger at sådan gør man ikke på nettet.

Lytter de mon til sig selv?

mvh Carsten

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 684
Skrevet kl. 09:22
Hvis man feks kigger på den bærbar de har i toppen når man kommer ind på deres hjememside, så mener de at deres pris på 9995 kr giver en besparelse på 1500 kr.

Går man ind på Zepto´s hjemmeside, findes computeren også med samme navn, dog ikke helt den samme konfigurering, den på Zepto´s hjememside er overlegen i forhold til deres tilbud, men på Zeptos hjememside får man computeren til 9.216 kr og det vel at mærke en computer med bedre indmad, hvad processor og ram angår, ellers skulle de være magen til hinanden

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 09:27
Dato: 11-01-2007 09:20:42
Forfatter: Carsten Jacobsen
Jeg ved ikke hvilke folk der har sat wupti.com i søen (jo, ejerne, men ikke dem der har fingrene i mulden), men det virker som om at det er folk fra detailhandlen som nu skal søsætte en online butik. Ham klovnen fra reklamerne foreslår jo hele tiden chefen, at de skal gøre ting som han kender fra alm. butikker, men chefen siger at sådan gør man ikke på nettet.

Lytter de mon til sig selv?

mvh Carsten

Det kunne i hvert fald godt virke sådan.. Også set i lyset af den måde de vælger at markedsføre butikken på..

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 05
Indlæg ialt: 443
Skrevet kl. 09:49
Dato: 11-01-2007 09:22:26 Forfatter: den rigtige mk Hvis man feks kigger på den bærbar de har i toppen når man kommer ind på deres hjememside, så mener de at deres pris på 9995 kr giver en besparelse på 1500 kr.

Går man ind på Zepto´s hjemmeside, findes computeren også med samme navn, dog ikke helt den samme konfigurering, den på Zepto´s hjememside er overlegen i forhold til deres tilbud, men på Zeptos hjememside får man computeren til 9.216 kr og det vel at mærke en computer med bedre indmad, hvad processor og ram angår, ellers skulle de være magen til hinanden

Er du opmærksom på at Zepto som udgangspunkt viser deres priser ex. moms? Klik nede til venste for at se priserne inkl. moms.

Med venlig hilsen

Martin Poulsen, Driversnote

Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 453
Skrevet kl. 10:30
.

Jeg har godt set reklamen men det har ikke fået mig til at gå ind på siden. Jeg søger på diverse prisdatabaser og på google og køber varen der hvor det er billigst. Nogle gange kan jeg godt klikke på en annonce hvis der er et tilbud som er spændende. Men jeg går altså ikke ind og tænder min computer på grund af en TV reklame.

Jeg tror nu også reklamerne var henvendt mod netop dem som aldrig før har handlet på nettet (eller måske kun sjældent, og så på nogle bestemte forretninger, fx.hos Fotohandleren eller FDB/Nettorvet), og så har de fået disse forbrugeres øjne op for nettet - for en ærlig, troværdig og enkel nethandel - altså typisk ikke forbrugere som os der surfer på nettet (og skriver på et forum som fx. Amino  ).

Så på den måde tror jeg deres satsning har været en god idé - om den har båret frugt, ved jeg så ikke....men man kan vel se deres regnskaber om et års tid. Og ellers må de vel ned og vende og købes af Herr. Thorborg, som det skete for Trendy-Baby  

Martin
Tilmeldt 6. Jun 06
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 10:53
Dato: 11-01-2007 10:29:43 Forfatter: Martin M
Jeg tror nu også reklamerne var henvendt mod netop dem som aldrig før har handlet på nettet (eller måske kun sjældent, og så på nogle bestemte forretninger, fx.hos Fotohandleren eller FDB/Nettorvet), og så har de fået disse forbrugeres øjne op for nettet - for en ærlig, troværdig og enkel nethandel - altså typisk ikke forbrugere som os der surfer på nettet (og skriver på et forum som fx. Amino ).

Jeg vil nu heller ikke mene at det er et særlig godt koncept, hvis man udelukkende henvender sig til en målgruppe der kun sjællent går på nettet for at købe ind. Det er jo lidt som en slagter der laver en kæmpe kampange der henvender sig til vegetare.

Men jeg venter spænt og ser om de eksistere om 5 år, hvis de ikke ligger strategien om så vil jeg helt klart satse på at de ikke er her om 5 år. Men jeg håber da jeg tager fejl, for det er fint at der er nogen der er villige til store satsninger inden for nethandel. Måske skulle nogen forære dem en vis e-bog med navnet E-pusher :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Skrevet kl. 13:06
Martin Nej havde jeg ikke lige set hehe ;-)  så passer prisen cirka med at man spare 1500 kr, hvis så det var samme konfigration.
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 322
Skrevet kl. 14:54
Dato: 11-01-2007 10:29:43 Forfatter: Martin M
Jeg tror nu også reklamerne var henvendt mod netop dem som aldrig før har handlet på nettet (eller måske kun sjældent, og så på nogle bestemte forretninger, fx.hos Fotohandleren eller FDB/Nettorvet), og så har de fået disse forbrugeres øjne op for nettet - for en ærlig, troværdig og enkel nethandel - altså typisk ikke forbrugere som os der surfer på nettet (og skriver på et forum som fx. Amino ).

Martin, jeg tror at du har helt ret. Jeg var een gang inde på deres shop ved deres åbning, hvor de reklamerede med fantastiske åbningstilbud. Alle de vare som evt. kunne være interesseret i kunne jeg ved ''surferi'' finde ca. kr. 500,- billigere andre steder. Jeg spår dem ikke store chancer i fremtiden, medmindre de kan få en stor volume og sætte deres priser den ekstra tak ned, så de rent faktisk kan blive interessante for os ''surfere''. Husk på at dem, de måske appellerer til nu (''nybegyndere'' med nethandel), også bliver ''surfere'' i løbet af de næste 5 år - måske.

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Skrevet kl. 23:26
Martin ja så vi oppe på en besparelse på 1500 kr som de skriver, men stadig det ikke samme konfigration, den på zepto har stadig bedre ram og bedre processor :-)

Edit:

Sorry havde ikke set jeg havde svaret på det
Side 2 ud af 3 (22 indlæg)