Sådan skulle det jo næsten gå dem.. Sådanne sager har der jo efterhånden været en del af :). Lige hvad angår debatten ang. deres markedsføring, så syntes jeg den er virkelig vag !.. Jo, de har flotte tv-spots, og de har brugt siiiindsygt mange penge på det, uden tvivl da.. Men.. Jeg føler bare der mangler noget i deres markedsføring.. TV er ligesom den eneste formidlingskanal jeg har set dem på, og dét er da en smule åndsvagt, i forhold til at der er tale om en online, og IKKE-fysisk forretning.. De burde nok gøre lidt mere ud af deres online markedsføring.. I det nok riiiimelig store markedsføringsbudget de køre med, er det da lidt utroligt, at der ikke har været plads til mere online markedsføring ?. Man kan da få MEGET online markedsføring for bare det produktionen af det ene af deres tv-spots har kostet !.. Priser og ''fejl'' ved åbning kender jeg intet til, desværre :).. Om de eksistere om 5 år.. Hmm.. Det er nok svært at sige.. Hvis forbrugerne tager ordentligt imod dem, og om de får ændret en lille smule i deres markedsføring der nok godt kunne effektiviseres en smule, så de får mere pr. krone.. Dog har de da fået skabt sig et navn, for vi kender da alle til navnet Wupti nu :). |
Wupti.com brager frem
|
Lytter de mon til sig selv? mvh Carsten |
|
Går man ind på Zepto´s hjemmeside, findes computeren også med samme navn, dog ikke helt den samme konfigurering, den på Zepto´s hjememside er overlegen i forhold til deres tilbud, men på Zeptos hjememside får man computeren til 9.216 kr og det vel at mærke en computer med bedre indmad, hvad processor og ram angår, ellers skulle de være magen til hinanden ![]() |
Det kunne i hvert fald godt virke sådan.. Også set i lyset af den måde de vælger at markedsføre butikken på.. |
Er du opmærksom på at Zepto som udgangspunkt viser deres priser ex. moms? Klik nede til venste for at se priserne inkl. moms. |
Med venlig hilsen
Martin Poulsen, Driversnote
|
Martin
|
|
|
|
Bliv gratis medlem

).
.