Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wupti.com brager frem

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle sammen - fik lige lyst til at starte en lille café-debat.

Du har sikkert hørt det; wupti.com er åbnet. De er braget frem, med ekstrem meget reklame på både tv og i aviser. Umildbart syntes jeg godt om shoppen - de har mange tilbud, som de forstår at sælge rigtigt, så det virkelig ser billigt ud (selvom man nok oftest kan finde noget tilsvarende vha. kære edbpriser.dk).

Men hvad er jeres mening om webshoppen. Man må sige de gør noget for markedsføringen, nu bliver det spændende og se om det giver pote - med alt den offline annoncering for onlinebutikken :-)

// Jesper Skov

Fra Helsinge
Tilmeldt 6. Apr 05
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 21:37
Shoppen ser jo meget pæn ud, jeg har ikke tjekket om priserne er konkurrencedygtige i forhold til andre netbutikker.

En ting som jeg absolut ikke bryder mig om er den leveringstid de oplyser, "max 7 dage men bliv ikke overrasket hvis varen kommer i morgen". Når jeg bestiller varer på nettet så vil jeg vide om varen er på lager og præcis hvornår de sender den, så jeg ved om jeg skal være hjemme eller ej.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:41
Dato: 21-11-2006 21:19:24 Forfatter:Jesper Skov Hej alle sammen - fik lige lyst til at starte en lille café-debat.
Men hvad er jeres mening om webshoppen. Man må sige de gør noget for markedsføringen, nu bliver det spændende og se om det giver pote - med alt den offline annoncering for onlinebutikken :-)

Der har været noget snak om dem på www.demib.dk og www.i-concept.dk i starten af november. Personlig finder jeg det på grænsen til smagsløst, at energiselskaberne på den måde smider millioner ude på noget som de højest sandsynlig ikke har forstand på.... hvorfor skal de allesammen til at levere bredbånd og internebutikker. Jeg vil hellere have noget billig strøm :)

At smide så mange penge ud på offline markedsføring virker åndsvagt. At smide så mange penge ud på offlinemarkedsføring +1 uge før shoppen åbner... det er bare for dumt. Ikke at sikrer shoppen så man ikke kan se den før åbningsdatoen, virker også som lidt noget sløsen.

Hvis jeg kom ind på siden i dag, via et tilfældig link/annonce ser den da umiddelbart både flot og professionel ud. Som du selv nævner er priserne en smule højere end EDBpriser, men det vil jeg godt tage med, hvis de tilgengæld kan overbevise mig om, at de også er her om 5 år og stadig vil yde en god service. Problemet er bare, at med den måde at drive et markedsføringsbudget, tror jeg ikke på at de er her om 5 år og jeg ønsker ikke at købe noget ved dem, hvor jeg kan få brug for hjælp i tilfælde af at skidtet går i stykker.

Just my opinion - jeg tager sikkert fejl og de er her sikkert om 5 år. Forstår bare ikke, hvad der har fået dem til at gå ind i noget så konkurrencepræget som dette, hvor de ikke har andre forudsætninger end en stor pengekasse.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 21:55
Dato: 21-11-2006 21:41:14 Forfatter: Tommy

Dato: 21-11-2006 21:19:24 Forfatter:Jesper Skov Hej alle sammen - fik lige lyst til at starte en lille café-debat.

Der har været noget snak om dem på www.demib.dk og www.i-concept.dk i starten af november. Personlig finder jeg det på grænsen til smagsløst, at energiselskaberne på den måde smider millioner ude på noget som de højest sandsynlig ikke har forstand på.... hvorfor skal de allesammen til at levere bredbånd og internebutikker. Jeg vil hellere have noget billig strøm :)

At smide så mange penge ud på offline markedsføring virker åndsvagt. At smide så mange penge ud på offlinemarkedsføring +1 uge før shoppen åbner... det er bare for dumt. Ikke at sikrer shoppen så man ikke kan se den før åbningsdatoen, virker også som lidt noget sløsen.

Hvis jeg kom ind på siden i dag, via et tilfældig link/annonce ser den da umiddelbart både flot og professionel ud. Som du selv nævner er priserne en smule højere end EDBpriser, men det vil jeg godt tage med, hvis de tilgengæld kan overbevise mig om, at de også er her om 5 år og stadig vil yde en god service. Problemet er bare, at med den måde at drive et markedsføringsbudget, tror jeg ikke på at de er her om 5 år og jeg ønsker ikke at købe noget ved dem, hvor jeg kan få brug for hjælp i tilfælde af at skidtet går i stykker.

Just my opinion - jeg tager sikkert fejl og de er her sikkert om 5 år. Forstår bare ikke, hvad der har fået dem til at gå ind i noget så konkurrencepræget som dette, hvor de ikke har andre forudsætninger end en stor pengekasse.

Yirrrkkk!! Vores website hedder www.concept-i.dk og vores weblog - som wupti er blevet diskuteret på - hedder www.blog.concept-i.dk Men ellers er det rigtigt nok :-) Og diskussionen om Wupti er her

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 22:07
Dato: 21-11-2006 21:55:17
Forfatter: Thomas R.
Yirrrkkk!! Vores website hedder www.concept-i.dk og vores weblog - som wupti er blevet diskuteret på - hedder www.blog.concept-i.dk Men ellers er det rigtigt nok :-) Og diskussionen om Wupti er her

Det var da et irreterende lang citat du fik lavet der. Men spændende debat ;-)

Har dog ikke lige tid til at læse det hele igennem, så holder mig lige til amino i aften :-)

// Jesper Skov

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:08
Dato: 21-11-2006 21:55:17
Forfatter: Thomas R.

I kan bare købe nogle tv-reklamer. Jeg kan jo godt huske wupti.dk, så det er nok tv-branding I mangler :p
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 453
Skrevet kl. 13:48

I kan bare købe nogle tv-reklamer. Jeg kan jo godt huske wupti.dk, så det er nok tv-branding I mangler :p

tjaeee....og så gik reklamen på "wupti.com", ikke "wupti.dk", så deeeeeeeeet.........

Men en helt anden højtprofileret webside er i øvrigt www.zeroismore.dk

Så ja: reklamens magt skal ikke undervurderes

Martin
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 15:42
Nu har reklamerne jo været vist massivt før og under julehandlen. Er der nogen som har hørt om de har solgt noget, og hvordan de klarer sig generelt? Jeg synes ikke rigtig at jeg har hørt noget om hvordan det går dem...

mvh Carsten

Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 904
Fra  EDZO Skrevet kl. 08:14
Det sidste jeg har hørt er at Forbrugerombudsmanden vil kigge deres priser efter i sømmene, da besparelsen ikke holder vand i forhold til før-prisen. Wupti har beregnet besparelsen ift. den vejledende pris og ikke ift. deres tidligere salgspris. Læs evt. mere hos ComOn.

EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.

Tilmeldt 6. Jun 06
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 09:11
Først og fremmest er jeg glad for at jeg ikke har invisteret i det projekt, for det bliver dyrt og jeg tvivler på at det kommer til at give en godt overskud med det markedsføringskoncept.

Jeg har godt set reklamen men det har ikke fået mig til at gå ind på siden. Jeg søger på diverse prisdatabaser og på google og køber varen der hvor det er billigst. Nogle gange kan jeg godt klikke på en annonce hvis der er et tilbud som er spændende. Men jeg går altså ikke ind og tænder min computer på grund af en TV reklame.

Nå men nu har jeg været inde på siden. Ikke nogen behagelig oplevelse, de der store reklamer der er på toppen af siden (fylder 50% på min skærm) får mig næsten til at smutte igen. De kan da godt være at de regner med at jeg lige kommer til at lave et impulskøb på en 40" skærm nu når jeg alligevel er inde for at købe et SD kort til mit kamera. MEN DET GØR JEG IKKE!

Nå men endelig får jeg scrollet ned og finder menuen med SD kort, kun for at se at det jeg skulle have er midlertidig udsolgt, men fair nok det kan jo ske for enhver, jeg ville dog gerne vide hvornår varen kommer på lager igen. Hvor er den information? Og det samme med hvor mange der er på lager af de andre produkter. Hvis jeg køber 3 kort og skal vente i 2 uger fordi der faktisk kun var 1 på lager så bliver jeg sur.

Nå men så har jeg lige skimtet nogle af priserne igennem og sammenlignet med andre webshops på nettet og de er jo ikke en disse billigere end gennemsnittet.

Nå, men det var så mit første og sandsynligvis mit sidste besøg på den side. Næste gang nogen vil lave så stor en satsning så vil jeg foreslå at de kigger på hvordan de bedste på markedet allerede gør og så se dog lige at få brugt annonce kronerne det rigtige sted.

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)