Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor mange forhandlere skal der være i en prissammenligning

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 01:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har netop skrevet en lille anmeldelse og indtastet specifikationer på Nokia 6700 Classic, men er lidt i tvivl om jeg har nok forhandlere (der kommer 2 mere på i næste uge), og evt. om jeg har for mange abonnementstyper. Skal jeg nøjes med de 10 billigste købspriser og de 10 billigste mindstepriser.

Jeg søger ikke kritik på design og opsætning, da den del langt fra er færdig, men jeg ønsker feedback på om selve prissammenligningen er overskuelig nok.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 01:19

Måske finde det billigeste tilbud fra hver ? altså pris ialt

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 01:34

Det er vildt meget plads at bruge pr produkt. Ingen kan overskue den liste........

Jeg ved godt at det handler om dine klik og deres køb, men jeg tror faktisk at du vil få flere klik ved at give bedre overblik til dine brugere - Gør det nemmere for dem at tage en beslutning ;o)

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 08:09

Jeg ville også sige at less is more i denne sammenhæng..... Men er det ikke oplagt at køre en A-B test på det?

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 08:09

Business:

Det er vildt meget plads at bruge pr produkt. Ingen kan overskue den liste........

Jeg ved godt at det handler om dine klik og deres køb, men jeg tror faktisk at du vil få flere klik ved at give bedre overblik til dine brugere - Gør det nemmere for dem at tage en beslutning ;o)

Jack

Hej Business,

Hvis det bare handlede om mine klik, så havde jeg kun 6-7 selskaber med 1 pris fra hver, men der er kommet nye skrappere regler omkring prissammenligning, så der skal nævnes et større udsnit. Jeg overvejer kun at vise 10 priser og folk kan så klikke "vis alle" for flere priser.

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 08:12

Fama:

Jeg ville også sige at less is more i denne sammenhæng..... Men er det ikke oplagt at køre en A-B test på det?

Jo, det er nok vejen frem. Nu er det også ekstremt med Nokia 6700, da stort set alle forhandlere har den model.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 09:16

Nicolaj:
Jeg har netop skrevet en lille anmeldelse og indtastet specifikationer på Nokia 6700 Classic, men er lidt i tvivl om jeg har nok forhandlere (der kommer 2 mere på i næste uge), og evt. om jeg har for mange abonnementstyper. Skal jeg nøjes med de 10 billigste købspriser og de 10 billigste mindstepriser.

Jeg er ikke helt sikker på du kommer ind under bestemmelserne på prissammenligning, da du ikke selv sælger varen.

Jeg tjekker lige.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 09:19

Lagersalg123 - JEN:

Nicolaj:

Jeg er ikke helt sikker på du kommer ind under bestemmelserne på prissammenligning, da du ikke selv sælger varen.

Jeg tjekker lige.

Det har jeg hørt fra de forskellige affiliatenetværk at jeg gør, men hvis det ikke er tilfældet, så vil det da gøre det hele lidt nemmere.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 09:51

Nicolaj:
Det har jeg hørt fra de forskellige affiliatenetværk at jeg gør, men hvis det ikke er tilfældet, så vil det da gøre det hele lidt nemmere.

Jeg har lige snakket med en jurist fra Forbrugerombudsmanden. og du hører ikke under reglerne, så længe du ikke selv sælger mobiltelefoner.

Du skylder mig en is Nicolaj Smile

PS og jeg har naturligvis brugt dit site som reference.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 12:30

Lagersalg123 - JEN:

Nicolaj:

Jeg har lige snakket med en jurist fra Forbrugerombudsmanden. og du hører ikke under reglerne, så længe du ikke selv sælger mobiltelefoner.

Du skylder mig en is Nicolaj Smile

PS og jeg har naturligvis brugt dit site som reference.

Hvis du kommer forbi Holstebro, så må du få den største is du kan spise Smile

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)