Hej LRA. Med hensyn til forsikringer skal du udover en sygedagpengeforsikring og en arbejdsskadeforsikring, også have en erhvervansvar forsikring. Du bør også tegne en erhvervsløsøre forsikring, der vil dække dit erhvervsløsøre som f. eks. EDB udstyr, telefoner, kopimaskine stole og bord mv. alt hvad der er købt ind i firmaets navn. Når du begynder at tage på messer, skal du huske at tegne en udstillingsforsikring, idet din erhvervsløsøre forsikring kun dækker på firmaets adresse, ikke på udstillinger og messer. De bedste hilsner Anders Mikkelsen Nr1 |
Brian Knudsen:LRA:Hov, kan da lige tilføje, at det for mig også er en "løn" i sig selv, at få en mere fleksibel tilværelse end nu, hvor jeg er alm. lønmodtager. Dette kan jeg naturligvis ikke betale husleje og købe mad for, men jeg kan i hvert fald leve højt på det et godt stykke tid
Det kan godt være at du lever højt på det, men stille og roligt begynder dine behov med at sænke sig og stille og roligt begynder du at rokke dig tilbage. Derfor betaler man en løn hver måned så du selv får noget ud af alt den tid som du arbejder, selvom om at du i perioder syntes at hele fortjenesten går til at betale regninger med.. Det andet er misforstået planlægning ;)
dbh
Brian
Undskyld mig - men det er da en være omgang vrøvl.
Jeg tror, vi er er mange, der har andre motivationsfaktorer end lige netop en personlig lønudbetaling - også efter 10-20-30 år..