Jeg har taget et hurtigt kig på både blog og site. Og min første tanke er, hvorfor samler du ikke det hele under bloggen? Du kan udvide bloggen med flere sider og fx. lave et medlemsområde hvor kun medlemmer har adgang. Brug evt. WordPress, som giver dig en masse muligheder for at udvikle din blog.
Hvis du vil vil fortsætte med både blog og site er der nogle ændringer du bør foretage (som min.).
Fanebladet "Kontaktformular" bør bruges til at man kan kontakte dig - og IKKE som ansøgning. Det bedste vil være
at lægge en ansøgningsside under beskrivelsen af, hvad sitet indeholder.
Feltet i bunden, hvor man opfordres til at bruge bloggen bør linke til bloggen (eller skal man huske at linket ligger på forsiden....og det er besværligt og ikke brugervenligt)
Drop "Velkommen til" på forsiden. Det giver sitet en stemning af "webdesign 1999" :-) Det er din måde at skrive på og hvordan du behandler brugeren, der skal skal skabe følelsen af "velkommen".
Skriv indholdet på forsiden og siden med hjertet sammen. Du skal præsentere dit formål på siden på første side - og her skal man faktisk lede efter det.
Kig nærmere på dine ikoner - jeg fatter dem simpelthen ikke (de to midterste). Ikoner er gode når de enten er klokkeklare eller følger en fælles forståelse (altså ikke klokkeklare, men vi har alle lært at aflæse dem). Hvis ikke ikonerne lever op til dette, så skriv dig ud af det!
Domænet ville jeg ikke have valgt et med ordet sex i for folk vil tit tro det har noget med sex at gøre da mange hurtigt skinner google ser de ordet sex tror jeg nogle hopper videre til en anden siden
at oprette profil eller jeres oplysninger ryger i en database skal gøre lettere , lav en formular på hjemmesiden med alle grundoplysninger på siden derved lettere at hurtigt oprette profil eller skrive alle oplysninger til jer ,uden fejl at skrive til jer ,med alle informationerne
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows