Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Firmanavn - Jeg er på bar bund

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Hvorfor gøre det kompliceret?

Woox-Den.dk ;D

Jeg har brugt nicknamet woox siden 2001 så det ville jo være oplagt, men folk kan simpelthen ikke finde ud af at udtale det ens og det dur bare ikke.

Gomezzo:

Hej Dennis.

Med alle de ting du laver eller har tænkt dig at lave er det nok svært med et meget præcist rammende firmanavn. Har du overvejet, om navnet netop skal afspejle, at du kan "alt" i kategorien medier, herunder seo, programmering, salg o.s.v.

En mulighed kunne være uni... et eller andet, eksempelvis Unimedia ApS. Dette navn signalerer, at der er tale om et firma med brede kompetencer indenfor medier. Hvis det skal være mere specifikt bliver du nok nødt til at skære din forretning lidt til... Smile

Forresten er domænet unimedia.dk registreret men bruges ikke og udløber til august. Hvis du ikke kan få det overdraget kan du formentlig kræve det udleveret, hvis det fortsat er ubrugt, når du stifter dit anpartselskab.

Held og lykke

Gomezzo

Lækkert det er sådanne indputs jeg virkelig kan bruge. Jeg vil lege lidt med Uni foran en masse kombination. Tusind tak for det.

Dog er jeg ikke meget for at kræve domæner. Jeg mener at hvis en person har været hurtigere end mig så er det bare øv for mig.

Fra Odense
Tilmeldt 12. May 08
Indlæg ialt: 224
Fra  Marketing Manager Skrevet kl. 11:09

hvad med noget med marketing

f. eks

Uni Marketing aps

online marketing aps

uni salg og marketing aps

det er da simpelt og nemt at huske

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15088
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:26

WooX - Dennis:

Jeg har brugt nicknamet woox siden 2001 så det ville jo være oplagt, men folk kan simpelthen ikke finde ud af at udtale det ens og det dur bare ikke.

Come on... Hvis folk kan læse det, og stave til det, så burde du være mega glad...

Eller prøv at høre de mange forskellige måder folk kan udtale PARADISE HOTEL... 2 simple ord, men 1 milliard forskellige udtalelser hehe

Fra Herning
Tilmeldt 19. Feb 10
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 20:01

Så hvad med et simpel.... Drejer Aps

Rikke

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:37

Rikke Bækgaard:

Så hvad med et simpel.... Drejer Aps

Rikke

Ja, men jeg ville jo helst ikke have noget med mit eget navn eller efternavn, men regner også med at Drejer ApS bliver backup, hvis jeg ikke finder andet.

Fra Langå
Tilmeldt 20. Sep 09
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 19:45

Hej Dennis,

En idé til en lidt anderledes "approach".

Prøv at skrive ned, f.eks. på nogle Post-It sedler, hvad der er kerneværdierne i din virksomhed.  Det kan både være sådan noget som "Fleksibillitet" eller "faglighed", altså begreberne, men også "Uni-" som første led i noget sammensat osv. osv.

Derefter kan du prøve at kombinere på forskellig vis ved at flytte rundt på Post-It sedlerne og dermed danne en hel masse navne på kort tid.  Hvis du sørger for at udfylde sedler nok inden du fristes til at begynde at kombinere, så får du garanteret en original idé, som oven i købet har en direkte relevans til en af kerneværdierne i virksomheden.

Simpelt og effektivt.  Og så kan det også være sjovt....

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 20:21

Hvad med noget så Retro som; 

2D 

D'erne står selvfølgelig for Dennis Drejer, ved godt det helst ikke skulle være noget med dit navn, men er det vel heller ikke direkte, og derudover kan du så have nogle sloganer ala' 

Keep it simple, Online optimering til Meningmand, Vi starter fra bunden,  osv osv osv .. ;) 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)