Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Firmanavn - Jeg er på bar bund

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil inden for ganske kort tid starte et Aps op i stedet for min enkeltmandsvirksomhed eller lave en virksomhedsomdannelse eller hvordan dette nu fungere (Den tid den sorg, en revisor eller advokat kan vel hjælpe mig med hvad der er bedst i min situation).

Men lige nu er mit problem at jeg ikke aner hvad jeg skal kalde virksomheden. Lige nu hedder min enkeltmandsvirksomhed bare det samme som mig (Dennis Drejer), men det dur simpelthen ikke.

Folk forstår ikke at det er en virksomhed, men tror bare det er mig der ikke har fattet at jeg ikke skal udfylde feltet Firmanavn på diverse hjemmesider.

Problemet med at finde et nyt virksomhedsnavn er følgende:

• Jeg vil helst ikke have noget med hverken mit fornavn eller efternavn.
  • Jeg arbejde inden for mange forskellige områder (Affiliate marketing, seo, optimering af webshops, programmering, rådgivning, online salg af varer og meget andet).
  • Firmanavnet skulle helst kunne dække over mange forskellige ting.
  • .. og sikkert en masse andre ting som jeg ikke har tænkt over endnu.

Er der nogen der har indputs til gode artikler eller er nogen villige til at komme med forslag til et firmanavn. Alt har interesse, da jeg så ville have noget at arbejde videre med.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:03

Nordic Media

Scandic Holding

DanPoint

ja lige et par skud

mikkel

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 17:09

Hej Dennis

Stort set alle bøger om branding har et kapitel om valg af navn.... Så det kunne være en mulighed... Det er ikke fordi det siger "pling!" og så finder du på et navn af den grund.... Men det kan hjælpe med at strukturere din tankestrøm lidt :)

F.eks. er der et længere afsnit, med en masse dos and don'ts, i bogen "Creating Powerful Brands"  (Chernatony & McDonald). Resten af bogen er mildt sagt noget hø, men afsnittet om navngivning af brands er de faktisk sluppet ret godt fra...

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 17:36

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 18:10

Du kan lave et fedt logo med disse (ansigt med øjne og ører) quup og duub, begge er ledige med .dk

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:15

hvor er du krea nicolaj... står konen bag den ide ? 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:19

MikkelFriis:

Nordic Media

Scandic Holding

DanPoint

ja lige et par skud

mikkel

Ja, det er sådan noget jeg gerne vil hen i mod. Noget folk kan udtale som kan dække over en masse.

Fama:

Hej Dennis

Stort set alle bøger om branding har et kapitel om valg af navn.... Så det kunne være en mulighed... Det er ikke fordi det siger "pling!" og så finder du på et navn af den grund.... Men det kan hjælpe med at strukturere din tankestrøm lidt :)

F.eks. er der et længere afsnit, med en masse dos and don'ts, i bogen "Creating Powerful Brands"  (Chernatony & McDonald). Resten af bogen er mildt sagt noget hø, men afsnittet om navngivning af brands er de faktisk sluppet ret godt fra...

Det kunne godt være at man skulle prøve at læse sådan en bog.

master-online.dk

onlinemaster.dk

online-business.dk

online.biz

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Også nogle lækre ting der er kan arbejdes videre på. Tak Thomas.

Nicolaj:

Du kan lave et fedt logo med disse (ansigt med øjne og ører) quup og duub, begge er ledige med .dk

Det skulle jo helst også kunne udtales. Men det minder mig faktisk om noget... *roder lige i gemmerne* http://img341.imageshack.us/img341/8530/logokv.gif

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:21

Er der andre der har nogle ideer til mig? Jeg har endnu ikke fundet det helt rigtige.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15088
Tilmeldt 25. Apr 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:48

Hej Dennis.

Med alle de ting du laver eller har tænkt dig at lave er det nok svært med et meget præcist rammende firmanavn. Har du overvejet, om navnet netop skal afspejle, at du kan "alt" i kategorien medier, herunder seo, programmering, salg o.s.v.

En mulighed kunne være uni... et eller andet, eksempelvis Unimedia ApS. Dette navn signalerer, at der er tale om et firma med brede kompetencer indenfor medier. Hvis det skal være mere specifikt bliver du nok nødt til at skære din forretning lidt til... Smile

Forresten er domænet unimedia.dk registreret men bruges ikke og udløber til august. Hvis du ikke kan få det overdraget kan du formentlig kræve det udleveret, hvis det fortsat er ubrugt, når du stifter dit anpartselskab.

Held og lykke

Gomezzo

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)