Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis grafiske produkter – grafiker mangler virksomhed til afsluttende eksamen

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. May 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle!

Jeg hedder Mette Birk, og jeg studerer til grafisk designteknolog på University College Nordjylland, i Aalborg. Jeg har lige overstået min specialeeksamen i emballagedesign med et 12-tal og skal fra på mandag den 3. maj til at lave mit afsluttende projekt/eksamen.  Til dette mangler jeg en virksomhed – derfor dette indlæg. Eksamen løber over 5 uger.

Jeg ønsker et godt samarbejde hvor der er mulighed for sparring – og det er selvfølgelig ikke et krav at tingene jeg laver bliver brugt. Virksomheden må meget gerne ligge omkring Viborg eller Aars, men andet kunne også have interesse, da det ikke er nødvendigt med en masse møder. Meget kan foregå pr. mail eller telefon.

Til min eksamen vil jeg gerne anvende emballagedesign, da dette som sagt var mit speciale. Dette vil altså være 1. prioritet. Dette projekt skal dog være en del større end tidligere, hvilket betyder at jeg skal udtænke hele konceptet for produktet: logo, emballage, slogan, lanceringskampagne, instore promotion eller hvad der nu passer til produktet.

Det kan dog også være et nystartet firma der mangler en visuel identitet. Det kan være logo, brevlinie, visitkort, flyers, profilbrochurer, facadeudsmykning osv. Web kan jeg ikke hjælpe med.

Hvem ved, måske har jeg den ide, din virksomhed søger – nye øjne på tingene er tit en god ide! Som sagt - i får alle de ting jeg udarbejder, men der er ingen der siger at i behøves at bruge det.

Jeg har travlt de næste dage, så jeg håber i har forståelse for min tilbagevendelse.

Skriv til mig! Glæder mig til at høre fra jer!Smile

Med venlig hilsen

Mette Birk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:11

Hvordan skal man kontakte dig?

Har du en e-mail adresse?

Tilmeldt 1. May 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:46

Hov, sorry... Det er første gang jeg bruger den her side! :) 

min mail er: mettebirk@live.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:02

Jeg har sendt dig en e-mail :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)