Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forslag til forbedringer ønskes...???

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu har jeg efterhånden tunet en hel del på hjemmesiden, og en del har da også givet pote hos Google, bla. på et par vigtige keywords som tømrer og tømrermester, hvor der er rimelig god konkurrence.

Men man jagter jo altid lige det sidste for bedre placeringer, og det er hovedsageligt hos google jeg fejler med dette, på bing indtager jeg klart topplaceringer på de fleste af de vigtige søgeord, men Google er mere kræsen åbenbart, da de ved nogle søgninger slet ikke viser min side som side 1 placeringer.

Nogen med forslag til forbedringer på hjemmesiden rent SEO mæssigt ?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:16

Super sej side

Håber nogle af  de andre SEO hajer giver nogle super forslag da jeg kan se det er et par dagen siden postet indlæg ,da jeg  ikke har så mange forslag

alle sider ens samme CVR nummer og telefon nummer , hjælper lidt at lave hver side er unik

Flere links hjælper næsten altid

Jeg ville lav en blog nyheds på siden derved kan arbejde lidt mere med krydslinks på siden og der ville komme mere til søgemaskiner

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 10:58

Hej,

Jeg bemærkede en del stavefejl og dårlig formulering på Tømrermester-siden. Jeg får lidt en fornemmelse af, at det er en anden, der har skrevet den tekst end på de øvrige?

Jeg bemærkede også på forsiden, at teksten ikke helt udnytter muligheden for at variere relevante ord indenfor jeres branche, f.eks. her, hvor de samme ord bruges flere gange: "Hos tømrerfirmaet Koluda Byg vil du møde nogle fagligt stolte håndværkere, som sætter en ære i at levere et fagligt stolt udført stykke arbejde."

Uden på nogen måde at være SEO ekspert vil jeg tro, at der stadig kunne finpudses lidt i teksten.

Dbh

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 11:16

Det virker lidt som om at overskriften er lavet til google og ikke til kunderne....Det ser lidt sjovt ud, men giver imo et uprofessionelt udtryk.

Du skriver "Tømrer - snedker firmaet Koluda byg". Snedkerfirma er normalt et sammensat ord, så man ville forvente at der stod "Tømrer- og snedkerfirmaet Koluda byg".

I din version er det hakket totalt i stykker til fordel for google's robotter og det ser kikset ud. Ellers det samme som ovenfor...

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 20:27

Mikael christiansen:
Super sej side

Takker..:)

Mikael christiansen:
alle sider ens samme CVR nummer og telefon nummer , hjælper lidt at lave hver side er unik

Menu og footer vil altid være ens på alle sider, tror ikke det har den store betydning.

Mikael christiansen:
Flere links hjælper næsten altid

Flere links kommer til dagligt, lige pt. er der ifølge yahoo 10.358 indgående links til siden...:)

Mikael christiansen:
Jeg ville lav en blog nyheds på siden derved kan arbejde lidt mere med krydslinks på siden og der ville komme mere til søgemaskiner

Har en blog liggende på anden side, hvor der jævnligt komme et par deeplinks fra også, specielt til nye sider osv. så de hurtigt spottes af søgemaskinerne.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 20:31

Jeg bemærkede en del stavefejl og dårlig formulering på Tømrermester-siden. Jeg får lidt en fornemmelse af, at det er en anden, der har skrevet den tekst end på de øvrige?

Nope, det er undertegnet der har skrevet alle teksterne på siden, måske også derfor der en del stavefejl og dårlig formulering, må lige gå den side igennem en gang til så.

TT Tekstforfatter:
Jeg bemærkede også på forsiden, at teksten ikke helt udnytter muligheden for at variere relevante ord indenfor jeres branche, f.eks. her, hvor de samme ord bruges flere gange: "Hos tømrerfirmaet Koluda Byg vil du møde nogle fagligt stolte håndværkere, som sætter en ære i at levere et fagligt stolt udført stykke arbejde."

Det er lidt svært at variere det når man skriver det, men du har ret man bør nok skrive teksterne lidt mere varieret.

TT Tekstforfatter:
Uden på nogen måde at være SEO ekspert vil jeg tro, at der stadig kunne finpudses lidt i teksten.

Helt sikkert, teksterne kunne sikkert trænge til en finpudsning for lige at give det ekstra.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 20:35

Business:

Det virker lidt som om at overskriften er lavet til google og ikke til kunderne....Det ser lidt sjovt ud, men giver imo et uprofessionelt udtryk.

Du skriver "Tømrer - snedker firmaet Koluda byg". Snedkerfirma er normalt et sammensat ord, så man ville forvente at der stod "Tømrer- og snedkerfirmaet Koluda byg".

I din version er det hakket totalt i stykker til fordel for google's robotter og det ser kikset ud. Ellers det samme som ovenfor...

Det er en fejl fra min side, fordi jeg faktisk syntes det så pænere ud sådan.

Men hvis det ser uprofessionelt ud, vil jeg da ændre det til tømrer og snedkerfirmaet i stedet for.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 20:44

Nå ok, så er det jo nemt ;o)

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 21:47

Hej

Fine placeringer indtil videre."Tømrerfirma" er du dog ikke i top 10 på, og det ville jeg arbejde med.

I titlen på din forside ville jeg droppe vestsjælland og tilføje tømrerfirma i stedet. Der søges ikke så meget på vestsjælland alligevel. Titlen kunne se således ud:

"Tømrerfirma Koluda-byg - din tømrer og snedker i slagelse  " eller

"Tømrer og snedker fra Slagelse - Besøg Koluda-byg tømrerfirma"

Snedkerdelen søges der heller ikke så meget på, så det ville jeg lave en koludabyg.dk/snedker-firma side om.

Ellers ville jeg få udført en søgeordsanalyse og lave mere målrettede sider på ord som "tagrenovering"

Sider som http://www.koludabyg.dk/kompetencer/efterisolering  fungerer godt for jer, og på de søgeord der har størst potentiale skal I nok overveje linkbygning for at gå det sidste stykke.

Mvh Jesper Jørgensen

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 22:11

Jesper Jørgensen:
Fine placeringer indtil videre."Tømrerfirma" er du dog ikke i top 10 på, og det ville jeg arbejde med.

Ja, den havde jeg lige overset, må jeg lige få gjort noget ved.

Jesper Jørgensen:
I titlen på din forside ville jeg droppe vestsjælland og tilføje tømrerfirma i stedet. Der søges ikke så meget på vestsjælland alligevel

Er hermed allerede klaret...:)

Jesper Jørgensen:
Sider som http://www.koludabyg.dk/kompetencer/efterisolering  fungerer godt for jer, og på de søgeord der har størst potentiale skal I nok overveje linkbygning for at gå det sidste stykke.

Kompetence sider virker rigtig godt ja, lige udover renovering som jeg ikke helt forstår noget af.

Tagrenovering er klart vores største kompetence ja, og også et søgeord med rimeligt stor konkurrence på, men der arbejdes på det...:)

Takker for alle dine gode inputs.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)