Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Foretrukket domæne? Website "cached"? Blog?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Skælskør
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude!

Er der nogen, der vil forklare mig, hvordan jeg angiver min hjemmeside - ikke blog - som foretrukket domæne?

Kan I mon også forklare, hvorfor hjemmesiden efter at have været aktiv i en hel uge stadig optræder på Google i en "cached" version, hvor man så skal klikke igen for at komme til aktuel side?

Sidste: Jeg har en blog hostet af Wordpress, men nu har jeg fået mulighed for at skifte den til samme host som hjemmesiden og slippe af med reklame for alle andre end mig:)

Mon det er en dårlig ide at skifte, da Wordpress kommer ret flot op i Google-søgninger?

Mange spørgsmål. Men tak for svar!

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

mariannes:

Kan I mon også forklare, hvorfor hjemmesiden efter at have været aktiv i en hel uge stadig optræder på Google i en "cached" version, hvor man så skal klikke igen for at komme til aktuel side?

Ligger din blog i en undermappe, hvorimod du gerne vil have indexeret roden af din hjemmeside? Sørg for at lave nogle links til hovedsiden, både fra bloggen og din signatur her på Amino. Grunden til at der stadig ligger en cached version, kan meget vel være at Google slet ikke har indexeret den omtalte side inden for den sidste uge. Det er lidt svært at sige, når du ikke oplyser din URL.

Wordpress kan du sagtens skifte til en ny hostingudbyder, uden at miste placeringer. Bare sørg for at URL-strukturen forbliver den samme, for ellers skal du oprette 301 redirects. Opretter du bare en ny database hvor du smider det gamle indhold ind i, installere wodrpress på den nye server, og retter wp-config.php burde der ikke være nogle problemer.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)