Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bogreklamer.dk (henvender sig til ejere af webshops)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer med en webshop

Jeg er pt. i gang med et nyt projekt. Jeg aner ikke om der findes noget nogle stedet, som minder om dette, men i hvert fald så har jeg her et tilbud til alle med en webshop, uanset om det er en lille eller stor virksomhed.

Blogreklamer.dk er et nyt projekt, som skal gøre mere ud af at markedsføre e-handel i Danmark. Blogreklamer.dk bliver en side som er udviklet med Wordpress-systemet, hvor danske webshop-ejere kan blive brugere og skrive aktuelle tilbud til de besøgende forbrugere.

Det er GRATIS at tilmelde sig, men der kommer dog en funktion som gør at man kan give et beløb til blogreklamer.dk, som man helt selv vælger. Idéen er at dem som vælger at donere et beløb, skal gøre det, alt efter trafikken og resultatet af annoncen på sitet. Så det står altså en frit for, og ingen sure miner herfra, hvis ikke man giver lidt, hehe :D.

Sitet er ikke klar endnu, men vil gerne have noget respons fra Jer webshop-ejere, om det eventuelt var noget I kunne være interesseret i?

I kan allerede nu sige, om det er noget I kunne være interesseret i, og senere hen få en mail med betingelser og vilkår for at være bruger, hvorefter I endelig kan tage stilling til, om det er noget I har lyst til.

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 21:32

Anyone?

Fra København
Tilmeldt 29. May 09
Indlæg ialt: 368
Skrevet kl. 21:48

Du skal nok lige have rettet din overskrift fra Bogreklamer til blogreklamer for at fange det rette segment :-)

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 22:30

Ja, det kan du delme have ret i. Godt set... Hvordan retter jeg lige det, nu hvor indlægget er skrevet?

Fra København
Tilmeldt 29. May 09
Indlæg ialt: 368
Skrevet kl. 22:34

Godt spørgsmål - men da der ikke er kommet nogle relevante svar i denne tråd, kan du vel oprette et nyt indlæg med god samvittighed.

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 23:22

Ja, det tror jeg da vidst lige jeg vil gøre. Takker for info. :D

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)