Jeg kan godt. Men hvis gardinerne virkelig skal folde sig sammen, så kommer det altså til at tage et godt ekstra stykke tid. Den "lette" version vil komme til at koste ca. 1000.- og måske omkring det dobbelte for den lidt mere komplicerede - men det er jeg lidt usikker omkring.
Er det nok at tæppet skilles og glider ud til siderne. Eller skal de folde sig sammen?
/ Charly
Ja det er rigeligt, så fancy skal det heller ikke være. Forestil dig, at det glider ind bag en væg i begge sider. Det er så meningen, at det ikke skal glide helt væk forstået på den måde, at der lige skal være lidt tæppe i begge sider på resten af sitet også.
Er det noget du kan lave og til hvilken pris?
Mht. mit website, så er jeg blevet opmærksom på denne lidt uderlige ting i går, men har desværre ikke lige haft tid til at følge op på det endnu.
Jeg kan godt. Men hvis gardinerne virkelig skal folde sig sammen, så kommer det altså til at tage et godt ekstra stykke tid. Den ''lette'' version vil komme til at koste ca. 1000.- og måske omkring det dobbelte for den lidt mere komplicerede - men det er jeg lidt usikker omkring.
Det skal blot være den lette udgave, men jeg venter lige og ser hvad Charly evt. kan gøre det for.
Da det er til en bio fanatiker i familien skal det være billigt
Jeg tror du skal vælge at få David til det. Hvis "jeg" tog opgaven vil jeg skulle sætte en af folkene igang. Så selv med aminorabat kan jeg ikke være med på den pris. Beklager..
Hej Charly. Nu véd jeg ikke hvad dine flashgutter tager i timen, men jeg tager 350.- og det vil give mig tre timer til at tegne et tæppe og få det til at glide fra hinanden; og så har jeg ikke taget for lidt. -Så, du må sige til hvis du har brug for noget "billig" hjælpe en dag :)
Og til Michael: det er bare helt iorden - havde ellers lige glædet mig til at animere et tæppe der "folder" sig sammen ;)