Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Cool link - personaliser dine emails

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Ok så er jeg nok misforstået.

Min tanke er ikke at bruge incredimails i forretningsøjemed. Ideen bag tråden var at gøre opmærksom på muligheden for at tilpasse mails generelt. Princippet bag Incredimails kan jo overføres til outlook etc. ved at lave nogle flotte grafiske mails med brevhoved og brevfod. Evt. finde div. plug ins der understøtter outlook. Og drage fordel af at udnytte nogle af de tilpasningsmuligheder der er.

Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 904
Fra  EDZO Skrevet kl. 10:45
Helt ok. Jeg håbede heller ikke du ville bruge Incredimail til foretningen :)

Netop tilpassede mail-skabeloner med logo og gode tilbud har efter min overbevisning et overset potentiale rent markedsføringsmæssigt. Det skal dog gøres nænsomt og tilpasses dem der har visning af HTML-mails slået fra.

EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 10:52
Hej Kurt

Jeg kan kun give dig ret. Jeg tror også på at potentialet i html mails er enormt og det skal vi nok se flere synlige beviser på. De er jo allerede begyndt at dukke op med signaturer i mails etc.

Mht. modtagelsen at html mails så kan man jo bare lave nogle standard mails i outlook (evt som brevpapir) og indsætte header, baggrund etc som billedefiler. Dem der så ikke vil se html mails modtager jo kun teksten.

Jeg forstår nu ikke hvorfor alle ikke udsender nyhedsbreve på denne måde. Man kan jo også lave distributionslister i outlook (har lige været på kursus )) Men måske er det min manglende viden. Kan nogen afklare dette for mig?

hilsen Morten 

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)