Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Cool link - personaliser dine emails

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 16:00
Jeg har sagt det før, og jeg siger det igen: HTML mails er noget fanden har skabt!

I øvrigt er det ikke jul før om en måned og 2 dage ;)

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 16:04
Hej Uffe

Fanden?? Uha han er en magtfuld satan hva´?? *lol*

Jeg synes nu at have hørt om undersøgelser der beviser at html mails ofte skaber bedre respons. For mig er det kun en logisk konklusion. Hvorfor har du så meget imod dem??

Hilsen Morten

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 16:13
Jeg ved det ikke, jeg har bare altid, og jeg mener lige siden jeg fik den første mail i ''95, ment at mails skal være ren tekst og intet andet. HTML hører til på web og ikke andre steder.

Det er nok bare en principsag. Men det gør altså at for mig er det lige omvendt med responsen. Jeg kan godt se fidusen når fx Smartguy viser billeder af deres nye produkter, men at helt almindelige private personer absolut skal klistre deres mails til med baggrunde, ulæselige fonte og farvevalg og animerede giffer.. jeg kan gå fuldstændig amok over det! Næh, Courier New black 8pt.. dét er sagen :)

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Fra Århus C
Tilmeldt 21. Mar 06
Indlæg ialt: 433
Skrevet kl. 16:23
Jeg vil nok give Uffe ret.... Undlad at bruge alt det skrammel, blinkende dimsedutter og andet gøgl - Get to the point.

Og i forretnings-henseende vil jeg da slet ikke engang overveje det..... Det virker simpelthen for useriøst.

Men hensigten med din tråd er jo godt ment, så  for det...

Det er bare vores mening om det *#%¤£''*  (også kaldet skidt)

Tilmeldt 23. Aug 06
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 16:55
Vil også følge trop med dem der siger det er useriøst at sende sådan noget blinkende pladder.
Jo, da til tante Oda, fik jeg sådan noget i en forretnings mail ville jeg betragte det som useriøst

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 17:38
Hej Morten, sikker seriøse alle lige pludselig bliver

Jeg har da personligt ikke noget i mod at modtage et fint lille julekort fra en bekendt, selvom det blinker lidt. Lidt useriøst har man da ret til at være engang imellem. Men ellers et fint nok program, nok desværre ikke lige noget for mig

// Jesper Skov

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 09:26
Hej Alle

Tak for jeres respons.

Jeg må indrømme at jeg er ret uforstående overfor Jeres holdning og jeg tror ikke der går mere end 2 år før det er noget I alle gør. Men det er jo bare min mening )

I har helt ret i at det ikke skal være smagsløst eller at en mail skal være have store mængder flyvende objekter eller at man skal kunne se farmor i baggrunden. Men vi lever i en verden hvor al kommunikation gerne skal personaliseres, og alle bestræber sig på at skabe en individuel identitet. Det er svært at udvikle sig hvis man ikke gør aktivt brug af de nye kommunikationsformer der dukker op. I starten var internettet jo også bare tekst. Tror I at internettet ville have den succes den har i dag hvis det ikke var muligt at supplere teksten med grafik?  

Jeg er ret sikker på at for et par år siden mente 90% at det ville være upassende at sende en smiley med i en mail. Er det stadig tilfældet?? Så får jeg godt nok man upassende mails både fra kunder, leverandører og samarbejdspartnere. Og hvad med forkortelser?? "jeg sender lige en PM" "lol" "btw"

Jeg tror personligt på at hvis det gøres med respekt så kan man formidle sit budskab meget mere effektivt og gøre indholdet af mails etc. meget mere relevant og brugervenligt. Bare se på nyhedsbreve. Sender I stadig nyhedsbreve ud i ren tekst? Og hvad med Jeres brevpapir?? Er der ikke noget brevhoved?

Jeg får dagligt en masse spam. De er gerne fyldt med farvefuld tekst, små billeder etc. Jeg er sikker på at det er med til at fange opmærksomheden hos nogen.

Og dem der ikke vil modtage html mails de har jo muligheden for selv at bestemme dette.

DEt var så bare min holdning her onsdag morgen )

Hilsen Morten

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12316
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 10:26
Husk lige på, at når man installere Incredimail, så kører man faktisk ikke Outlook Express mere. Det vil sige at man ikke længere kan bruge diverse pluginns m.m

Dertil er chancen for at dine mails for fremtiden med små animerede dimser, i stort antal vil blive stoppet i spam filtre.

Med andre ord, lad være!

Dbh Martin

Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 904
Fra  EDZO Skrevet kl. 10:36
I mine øjne giver det et hak i seriøsiteten, hvis en virksomhed sender mails til mig med Incredimail.

EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)