Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil det hjælpe at skifte domæne?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har jo skrevet denne her bog om utroskab og vil naturligt nok gerne ligge højt på Google når folk søger på ordet. Jeg mangler helt sikkert at få flere til at linke til mig - så meget ved jeg - men ellers kan jeg ikke rigtigt finde ud af hvad det er jeg mangler for at flytte mig op fra den 10.-11.-plads jeg bliver ved at ligge og fedter rundt på. Jeg skal klart have genlæst SEO-LEX og få hevet nogle flere guldkorn ud af den, men lige nu har jeg bare et simpelt (måske) spørgsmål som I måske kan hjælpe mig med: Vil det være umagen værd at flytte mit indhold fra det nuværende u-tro.dk til mit hidtil ret ubrugte domæne utroskab.org?

Stort set hver eneste side/indlæg på mit site indeholder ordet utroskab, så det der får mig til at tænke over domænet, er at "konkurrenten" utroskab.dk ligger højere end mig stort set uden indhold. Hvorfor?? Er det simpelthen fordi der er mange der linker til den, eller er det fordi ordet indgår i domænet?

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6571
Fra  TextReactor Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ikke tjekket dine og konkurrentens links, men dit domæne består af 2 ord "u" og "tro". Jeg vil nok bruge domænet "er-du-utro.dk" eller "bogen-om-utroskab.dk"

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)