Jeg har blot fået at vide, at tanken er at man kan trække alle de udgifter fra, der er med til at gøre at man har en omsætning. I og med at jeg ikke er momsregistreret opkræver jeg selvfølgelig ikke moms når jeg udskriver regninger. Jeg har ikke været i gang så længe endnu, jeg vil blot sikre mig at jeg gør det hele korrekt, før jeg skal opgive min indtægt osv., ved årsskifte. |
Skat og bredbånd
|
Postnummer 5700? Måske var dette noget: Mange hilsner |
Det var pænt af dig at sende mig den, nu må vi se om jeg tager med. Jeg vil i første omgang tage på skattekontoret igen med mit regnskab, som er forholdsvis simpelt, da har ret få udgifter i forbindelse med mit job. Hvis jeg får gennemgået det én gang til med en medarbejder der, så går jeg ud fra at alt går i orden. Indtil nu har de været meget hjælpsomme og imødekommede der, så det er fint, |
Jeg bruger driftsbudgettet fra dette link, men det er ikke alle linjer, der er relevente for mig, så det har jeg blot rettet til, sådan at det passer til mig |
Jeg siger tak for jeres indlæg. det vigtigste var sådan set at jeg fik svar på om jeg kunne trække bredbåndsforbindelsen fra, og det med taxakvitteringerne. Nu vil jeg forelægge medarbejderen på skattekontoret mit regnskab igen, og så kan hun se om jeg dokumenterer det korrekt og i overensstemmelse med gælende regler. Jeg holder ikke øje med om der kommer flere indlæg i tråden, da jeg har fået de oplysninger, jeg skulle bruge pt. Vender måske tilbage om et par uger. |
|
Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater Bent Zimmermann