Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er google ved at få nyt design?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Er jeg den eneste der har oplevet Googles nye spændende design?

Det ser super cool ud med en horisontal menu til at vælge foto/video/blogs/debat etc. og et flottere søgefelt.

Se her (fra en søgning på google.no):

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:13
Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 156
Fra  VirtualSprout Skrevet kl. 15:05

Nej, jeg har også lagt mærke til det - det pynter gevaldigt med det nye design, det giver et lidt bedre indtryk.

Men jeg synes nu at der er en snert af rip-off på Bings design, opbygningen minder i hvert fald mere og mere om det - men det er nu også forståeligt :-)

Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 16:48

Ser I også et markant ændret design på google i dag? jeg ved ikke helt om jeg bryder mig om ændringerne eller om jeg bedre kunne lide det "simple".

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:19

Jeg synes det tilføjer en KÆMPEMÆSSIG ny funktionalitet til ens søgninger. Den foreslår de relevante filtre til de enkelte søgninger uden at det er nødvendigt at trykke på det lille "flere muligheder" link. Jeg kørte med det i nogle måneder og synes det er vildt nice. Jeg kunne dog ikke finde ud af hvordan jeg tilføjede det til google.dk. Alle mine søgninger var derfor på google.com, hvilket irriterede mig en smule. Jeg ville ønske at de snart implementerer det som standard, eller i hvert fald tilføjer det til google labs så man kan vælge det hvis man har lyst.

Jeg elsker det i hvert fald!

// Mathias Bak

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:22

Ja de er, de flytter logo fra midten af siden og ud i venstre side, vildt smart Big Smile

Tilmeldt 19. Dec 09
Skrevet kl. 17:25

Hvad mener du?  Huh?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:35

Når man søger med sine søgeord hopper logo ud i venstre side , ved jeg ikke om det er smart og ved ikke om jeg kan brug alle de nye funktioner til noget , derved flere knapper , derved  længere tid at kigge på skærm,  for at se det jeg søger da alle de ekstra felter på siden forvirre øjnene

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 19. Dec 09
Skrevet kl. 17:41

Altså googles logo har da i rigtig lang tid været venstre-stillet under søgning? Det er der da ikke noget nyt i. Men selve grafikken har fået en make-over og der er kommet den der sidebar i venstre side med de forskellige værktøjer og andre funktioner.

Jeg synes i hvert fald lige man skal vænne sig til det.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:43

Hved det ikke, har alle dage brugt jubii Embarrassed

/Kenneth

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)