Det lyder som om du skal have brændt nogle penge af i år - inden skattefar tager dem

.
Men det kan f.eks. jeg godt hjælpe dig med - altså
tryksagerne.
Den A4-kuvert du ønsker hedder en C4-kuvert (passer til et A4-ark i størrelsen).
Til det foldede A4-ark skal du bruge en M5 eller en C5-kuvert.
M5 har lukning på den lange led og C5 har lukning på den korte led.
Uanset om det er M eller C typen du skal have og om den skal være med eller uden rude, så koster de det samme hos os i MediaMouse.
Det som prisen er afhængig af er hvor mange farver der skal trykkes med. Hvis du har en mulighed for at sende
logoet til mig ( jesper snabelA mediamouse.dk ), så kan jeg se hvordan det ser ud og antallet af farver.
Omkring visitkortene, så ville jeg umidlbart anbefale dig at benytte vores Amino-pulje med de Finske Visitkort, men hvis står og skal bruge dem nu og her, så er det ikke aktuelt. Så kan vi køre dem som en selvstændig produktion - eventuelt som digitaltryk i stedet for offset - alt efter hvor mange du skal bruge.
Sådan en tilbuds-mappe er altså ikke helt billig at få lavet - så er det sagt

.
Det er en
tryksag som vi skal køre på ark i A2-størrelse og som efterfølgende udstanses. Det er ikke noget som umidlbart kan betale sig med mindre du skal bruge et par tusinde. Men hvis du blot skal bruge et lille oplag, så skal du finde nogen som kører dem som en kæmpe pulje og har en færdig udskåret mappe som de så digitaltrykker på. De eneste som jeg kan komme i tanke om som kører på den måde er..... Laser tryk....
Men hvis du kan skrive lidt mere om hvor stort oplag du skal bruge af de forskellige ting, kan jeg lettere fortælle dig hvad der er muligt og kan betale sig.