Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har i oplevet snyd ?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Norbøll:
Jeg ved godt at jeg potentielt sparker til et hvepse-bo, but here goes:

Jeg er meget enig. Vi er selv i den billige ende af skalaen mht Magento shops. Den helt store udfordring her er at vores konkurrenter for det meste er unge mennesker der gerne vil tjene list ved siden af studiet.

Det vil også sige at vi derfor typisk bliver sat i samme bås som denne type udvikler, på trods af at det er et helt team der bliver sat til at lave webshoppen (udvikler, designer og projektleder er rent faktisk forskellige personer :)).

Grunden til at vi kan gøre det til denne pris skyldes at vi outsourcer og jeg derfor ser jeg også kun dem som også anvender outsourcing som reelle konkurrenter. Uheldigvis ender vi mange gange med at konkurrere med de lidt "yngre mennesker uden alt for megen erfaring" fordi kunden ikke ser på leverandøren men kun prisen.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:27

Jeg har været uden for disse ting her.

Er ikke webmaster haj , derfor søgte nogle gange efter en der ville lave et CMS system , har fået et der fungeret nu , med det har en besværlige processens

kravet har været bla.. Jeg skulle kunne overtage systemet selv efterfølgende kan selv tilføje nye shows typer og kan alle almindelig søgeord optimering ting kan man ikke skrive  , alt kan man jo skrive ikke angående søgeord optimering ,  derfor  er man afhængig at webmaster kan vælge det rigtigt for en

Man kan ikke lave en kravspecifikation der indenholder alt , dette er selvfølgelige et problem for vis den skulle laves skulle man have alle fejl og mangler der kan for komme ville den blive på 100.000 vis sider lang , så vælg en der kan besvise med referencer der kan sit kram

har været udenfor en lavet CMS system fra bunden der ikke kunne lave unikke titler og kun et bestemt sted tekst på siden , var derfor afhængig af en webmaster til evighed ved tekst rettelser ingen arbejder gratis og ingen folk skal jo ferie mv. og hvad der med rettelser

har været udenfor en højre sidebar rykket sig i wordpress webmaster kunne ikke rette denne fejl

har været udenfor et bookingsystem jeg afhængig af webmaster ved nye shows typer

jeg før indbetalt 10.000 kr. opgivet ikke adresse med holdte personligt virket ærligt med hørte aldrig efterfølgende efterfølgende

har betalt for 20.000 kr for standard wordpress uden unikt banner og der var fejl i bla. Bookingformularen denne var lavet i flash og kunne ikke samarbejde med wordpress , dette skal det selvfølgelige kunne lade sig gør , vis denne person vil lave arbejdet for en og kan jo ikke skrive i kontrakt at ikke må laves i flash mv. derved må man stole på webmaster at denne har nok viden til at vælge det rigtige hele vejen igennem

har indbetalt over 35.000 kr engang med webmaster uheldig kørte ikke backup på arbejde derved undervejs hjemmeside laves går det , desuden uheldig med sine samarbejdes partner derved skal man kigge alle huller igennem hvad der står i deres betingelser , man samarbejder jo ikke webdesigner der ikke tager sin del af ansvaret , med kan ved betingelser på siden fralægge alt ansvar , så læs alt hvad der står af betingelser på deres , for vis det kan gå det galt , skal man tænke hvad der sker , vis dette sker derved læs alt og alt , for man skal tror der sker tab af siden eller sygdom eller webmaster mister samarbejdes partner læs og læs alt og tro ikke på en lang lang salgstale mv.

Penge størrelse og beløb har for mit vedkommen ikke været noget med kvalitet at gøre, med måske skulle jeg bruge mere min sunde fornuft og vælge ikke og høre på salgssnak med kigge på deres referencer og hvad de derved kan man vælge efter fakta , for ord man kan alt kan man måske ikke vis du kan bevise det som webmaster før påbegynder samarbejdet

Derved brugt over 100.000 kr. på webmaster før jeg fik en side der fungeret

Nuværende side tilfreds da både bookingformular virker og ingen sidebar fejl mv

Nuværende jeg har er den billigste side , lavet med den fungere , derved tænk jer godt over samarbejdes partner

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 31. Aug 07
Indlæg ialt: 279
Skrevet kl. 11:59

Nu behøver vi ikke kun snakke om "programmør". I er velkommen til fortælle om jeres oplevelser med snyd i andre område..

Jeg kom lige i tanke om at jeg engang havde solgt en computer til en kunde. Kunden lovet komme næste dag og betale(kendte kunden godt). Men problemet er at han ikke kom næste dag, eller næste uge. Jeg opsøgte ham så og dte viste sig at han var flyttet!

¤¤ Lad os tage en lille snak om dit helbred og det problemer du har **
Skriv pm

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 16:08

har engang købt en annonce til vistnok omkring 4000-5000 kr. i et erhvervsmagasin som aldrig kom på gaden.

pengene fik jeg aldrig retur da firmaet gik rabundus - damn..

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)