Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

et beder amino! forslag..

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa :)

Vi har ikke pt intentioner om at ændre den måde der sendes mails på fra debatten.

Der er udemærket løsninger hvis man ikke er så vild med den måde det fungerer på:

1. Anvend et mail-program som grupperer beskeder efter konversation - fx. GMail. I så fald vil alle mails fra en trå "hænge"-sammen og ikke fylde så meget.

2. Vælg slet ikke at modtage Amino mails i dine indstillinger.

3. Opret en regel i dit mailprogram der putter alle Amino mails i en mappe du kan tjekke når du har tid og lyst.

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:37

Jacob Rohde:

3. Opret en regel i dit mailprogram der putter alle Amino mails i en mappe du kan tjekke når du har tid og lyst.

Kan det gøres i Outlook 2007?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:45

WooX:

Jacob Rohde:

Hej

Ingen problemer, Under "Funktioner"  går du ind i Regler, hvor du kan opsætte regler for E-mail og deres behandling.

Når du har oprettet en regel, kan du afprøve den eks. i Indbakke, hvor den så gerne skulle fjerne de aktuelle mails til den nye mappe.

Hilsen

Tonny

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:49

Tonny Skov Pedersen:

WooX:

Jacob Rohde:

Hej

Ingen problemer, Under "Funktioner"  går du ind i Regler, hvor du kan opsætte regler for E-mail og deres behandling.

Når du har oprettet en regel, kan du afprøve den eks. i Indbakke, hvor den så gerne skulle fjerne de aktuelle mails til den nye mappe.

Hilsen

Tonny

Tak for det. Det vil jeg lige prøve at se om jeg kan leve med Smile

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)