Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salgs/servicemindet person søges til forsikringsagentur

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude

Jeg har et lille forsikringsagentur og jeg overvejer i øjeblikket at få en ekstra mand med i firmaet.

I første omgang vil det være ren provision, men med gulerod om partnerskab, hvis samarbejdet udvikler sig tilfredsstillende. Jeg stiller ikke krav til at man skal have en forsikringsuddannelse. Det vigtigste er at man er servicemindet og kan holde mange bolde i luften på en gang.

Jeg hverken kan eller vil love grønne skove, men hvis man har tid og lyst til at investere lidt af sig selv, så kan det på sigt blive ganske indbringende

Jeg har været igang i et lille års tid og status er pt at jeg får flere henvendelser end jeg har det godt med, forstået på den måde at jeg alt andet lige slækker lidt på kvaliteten som følge af arbejdspresset og jeg udnytter pt ikke de synergimuligheder det giver at få fornuftige kunder ind i porteføljen

Denne mail skal ses som en uofficiel henvendelse og finder jeg den rette vil forslaget blive præsenteret for min underdirektør

Jeg fortæller naturligvis meget gerne mere, men vil foretrække at dialogen fortsætter vi pm. I er velkommen til at skrive til mig på 1450@etuforsikring.dk. Det skal t.o nævnes at jeg foretrækker en person bosiddende på sjælland.

Jeg ser frem til at høre fra jer

www.forsikringagenten.dk - Vi hjælper dig med erhvervsforsikringer, så du kan koncentrere dig om dit firma  

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)