Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Redirect på slettede sider.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Aug 09
Indlæg ialt: 511
Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har slettet 5 sider på et af mine domæner, jeg ved godt at jeg nu skal lave en redirect fra disse sider tilbage til forsiden.

Men jeg ved ikke hvordan? Er der nogen der kan sende mig det stykke kode jeg skal smide ind i en notepad?

Mange tak

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 12:49
Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 16:36

Som Emil skriver, det er ret enkelt, og så skal filen lægges i roden, altså der hvor forsiden ligger...
Bemærk filnavnet der er lidt specielt, men det er ikke en fejl.

Og så lige et lille host, du ved aldrig hvornår google triller forbi din side, og ligger siden der ikke, og er der heller ikke noget redirect har du allerede skabt problemer for dig selv, så for en anden gang, sørg for at det er ordnet og på plads førend du sletter noget som helst...

På den måde er du bedre garderet... ellers god fornøjelse!

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 16:44

Når du har fået lavet din redirect, så husk endelig at tjekke at det er korrekt opsat, det kan du bl.a. gøre med nogen af de gratis seo værktøj der findes til formålet. Jeg er ved at samle en liste over disse værktøjer, men jeg bruger selv http://www.seoconsultants.com/tools/headers som jeg synes er helt super og nem at bruge :)

For du kan hurtig komme til at lave noget forkert, og så bare tro det virker, men i virkeligheden gør mere skade en gavn, særligt hvis du ikke har helt styr på programmeringen/teknikken. Så tjek det bagefter om det spiller - lykke til.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)