Hej - vi er et mindre, nystartet Aps inden for reklamebranchen. Vi skal aflægge regnskab til sommer, så vi har rimelig god tid, men står overfor valg af revisor, da vores eksisterende kontakt har skiftet branche.
Det er vigtigt for os, at det er et velrennommeret firma, at der er i Kbh, at de kan håndtere vores vækst og at de ikke koster en mia.
Hvis du gerne vil have en af de 4 store reivsionsfirmaer til at lave regnskabet, vil det højst sandsynligt være lidt dyrere end de mindre, men omvendt kan du også bruge din revisor til andet end lige regnskaber.
Det er ihvertald min erfaring at har du tæt kontakt til en revisor fra en af de store, er det en rigtig god
sparringspartner i mange sammenhænge, da han jo som regel har mange gode kontakter...
Det er mit bud at hver af de 4 store er et godt valg, men hvis jeg skulle fremhæve nogen må
Jeg har ganske gode erfaringer med Mortensen & Beierholm via tidligere ansættelse i dette firma gennem flere år Det samme kan jeg sige om BDO Scanrevision.
For mig at se handler det bare ikke så meget om hvad firmanavnet er men om kemien i forhold til den revisor du så får "tildelt" og de medarbejdere der er tilknyttet.
Det med at ND Revision skulle være bedre til iværksættere er for mig at se noget sludder og på det punkt mener jeg faktisk at de mindre registrerede revisionsfirmaer - herunder de firmaer jeg betjener i dag - kan være lige så gode.
Fordelen ved ovenstående firma''er er at firmaerne ikke er er større end at små virksomhed ikke drukner blandt de store virksomheder. Det samme kan man sige om de registrerede virksomheder.