Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min vej op

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Apr 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Normal 0 21 false false false DA X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4

Hey  Amino :)

Har længe tænkt på at få etableret en webshop, men som studerende er der ikke den store Kapital. Har læst en del på Amino vedr. Dropshipping  da det lyder til at være en af de bedre måder, til at få samlet lidt kapital sammen. Som forhåbentligt skulle ende ud i en webshop(med lager) – idéerne mangler bestemt ikke, men det gør pengepungen derimod.

Til at starte med tænker jeg på sælge igennem qxl/ebay/dba  

- Hvordan henvender jeg mig ”bedst” til en grossist med henblik på levering med min faktura eller bare at regning skal sendes til mig og ikke ”min” kunde.

- Nogle henvisninger til bøger/analyser til at forsætte den forhåbentlige udvikling, og highlighte nogle af de problemområder man kan komme ud i.

Nu skal i ikke tro at jeg ikke selv laver noget J, men har bare brug for et lille skub i den rigtige retning.

Jeg plejer at følge mit instinkt, men jeg har fået lysten til at få en ”handleplan” ned på skrift – ikke det store, men bare lige en lige ”manual/hjælpebog” så jeg ikke glemmer at gå fremad nogle forslag?

Hvis nogen mener at jeg kunne være interresset i noget ”samarbejde/varer” så send en mail J

iekpkontakt@gmail.com

Hilsen

iekp.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)