Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Når kunder roser

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

"Det ser rigtigt godt ud, især google er helt vild med dine tekster :-)"

Den sætning fik jeg helt uopfordret fra en kunde her til aften.
Det er altså noget, der luner.

Husk at rose jeres leverandører - de bliver helt vilde efter at yde jer den bedste service.Big Smile

mvh Hans

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:36

ha ha ha det er nu rigtigt nok - men ikke alle kan tage at blive rost de bliver helt PAF 

Jeg fik engang en super service på et hotel - alt kørte som det skulle - da jeg chekked ud nævnte jeg et - 

"et øjeblik " så hentede de direktøren - han var bekymret kunne ikke forstå hvorfor jeg klagede, jeg klager ikke og nævnte nogle af de ting som var gået godt  - Øhh begyndte han for står ikke hvad du klager over ?

Da han endelig forstod blev jeg nærmest båret ud til bilen.

Prøv selv engang på en tankstation, se på ekspedientens navn og så sig det, ex mange tak Sussanne ( hvis det er det hun hedder ) de bliver helt paf og forstår ikke hvorfor man kender deres navn - de har glemt det står på skiltet.

Du har ret vi roser for lidt.

Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:34

Ja, det må være dejligt :)

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 11:40

Ja, det med at rose andre for deres arbejdsindsats synes jeg også vi gør alt for lidt. Der er virkelig mange professioner hvor folk arbejder med at servicere andre mennesker hver eneste dag uden af få at vide når de har gjort et godt stykke arbejde.

Selv er jeg begyndt at praktisere det noget mere. Hvis jeg f.eks. får en ekstra god service ved køb at et produkt eller har haft en rigtig god underviser prøver jeg at være bedre til at få det sagt til dem. Jeg mener ikke vi skal rende rundt og lave takketaler hver eneste dag, men de gange hvor en person har gjort noget ekstra godt er det en rigtig god ide at få det sagt til dem.

Det at få anerkendelse af andre er så utrolig vigtigt og de gange hvor jeg har fået sagt tak til andre har resultatet altid været utroligt positivt. Ja, nogen gange er folk end da lige ved at græde - det siger jo bare hvor meget det mangler i en ellers så travl hverdag Smile

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)