"Det ser rigtigt godt ud, især google er helt vild med dine tekster :-)" Den sætning fik jeg helt uopfordret fra en kunde her til aften. Husk at rose jeres leverandører - de bliver helt vilde efter at yde jer den bedste service. mvh Hans |
ha ha ha det er nu rigtigt nok - men ikke alle kan tage at blive rost de bliver helt PAF
Jeg fik engang en super service på et hotel - alt kørte som det skulle - da jeg chekked ud nævnte jeg et -
"et øjeblik " så hentede de direktøren - han var bekymret kunne ikke forstå hvorfor jeg klagede, jeg klager ikke og nævnte nogle af de ting som var gået godt - Øhh begyndte han for står ikke hvad du klager over ?
Da han endelig forstod blev jeg nærmest båret ud til bilen.
Prøv selv engang på en tankstation, se på ekspedientens navn og så sig det, ex mange tak Sussanne ( hvis det er det hun hedder ) de bliver helt paf og forstår ikke hvorfor man kender deres navn - de har glemt det står på skiltet.
Du har ret vi roser for lidt.